Wij hebben via onze zorgverzekering PMA een aanbieding gekregen om over te stappen naar Greenchoice. Iemand ervaring met dit bedrijf? Het scheelt (volgens de aanbieding) namelijk behoorlijk wat!
Ik ben bij Greenchoice en heb tot nu toe geen enkel probleem met ze gehad... Ik heb destijds gekeken op het internet naar de diverse reacties en die waren toen allemaal heeeeel positief... Greenchoice stond toen op nr. 1 van de energieleveranciers... En schelen doet het wel op zich... Bij een Essent zou ik toch al gauw een 225 euro betalen in de maand en bij Greenchoice zit ik op 170 al wil ik dat zelf wat omhoog hebben... Maaaaaar kijk eerst goed.... want in de loop der jaren kan het natuurlijk qua service etc. best veranderd zijn.... Probeer anders eens te kijken op www.energieleveranciers.nl Kun je ook uitrekenen welke voor jullie het beste is.. hoe je moet switchen etc.
Je komt er niet vanaf...en hebben ze je eindelijk een bevestiging gestuurd dat het contract beeindigd is dan schrijven ze alsnog geld van je rekening. Tis echt een heel gedoe om het weer recht te trekken
Vergelijk het eens met andere maatschappijen. Ze zeggen altijd dat ze het goedkoopst zijn en noemen een bedrag, bv: 0,05 cent per KWh, maar daar zit nooit de energie belasting bij in, als je die er bij op telt kom je vaak hoger uit! En Greenchoice heb ik iig geen goede ervaring mee. Ze hebben mij gewoon lid gemaakt terwijl ik dat helemaal niet had toegezegd. Gelukkig na een telefoontje hebben ze mij weer uitgeschreven.
Nou ja tis natuurlijk wel zo dat wanneer je een schriftelijke bevestiging hebt van opzeggen en zij blijven geld afschrijven dat jij dit gewoon terug kan halen...wel binnen een maand... Je moet zelf dan een rode kaart sturen en daar moeten ze wettelijk gezien al de betalingen mee stoppen... Gebeurt dit niet dan kan de bank een selectieve blokkade erop zetten en dan kunnen ze geen geld meer van je rekening afhalen... Volgens de wet sta je dan volledig in je recht en kunnen ze je niets maken... Ach en het zo maar lid maken en zo dat kennen we wel van meer bedrijven.. Praat me er niet van zeg... De andere leveranciers zijn volgens mij daarin geen haar beter... Hoor van elke energieleverancier wel wat eigenlijk... Maar wat ik zeg... zelf gaan vergelijken op bovengenoemde site.... Is volgens mij het beste...
Ik zit al jaren bij greenchoice en ben zeer tevreden. Ik zou nooit meer willen overstappen ook al is een andere leverancier goedkoper. Het grootste pluspunt vind ik de klantenservice. Als je belt wordt je bijna altijd direct geholpen en geen vervelende ellenlange keuzemenu's en wachttijden. Daarnaast heeft elke helpdeskmedewerker de bevoegdheid om alle handelingen uit te voeren. Bij essent kregen we zo vaak te horen, 'dit mag ik niet doen mevrouw', ík kan niet in dat systeem kijken', 'u wordt doorverbonden naar de backoffice', 'u wordt later teruggebeld (niet dus)' etc. Heel irritant. En dan heb ik het maar even niet over de altijd verkeerde jaarafrekeningen van Essent . Ook bij greenchoice hebben we nog nooit een verkeerde rekening gehad en al onze vier verhuizingen zijn toentertijd goed verlopen bij Greenchoice. Wat tegenwoordig een wonder is bij veel instanties. Alleen het overstappen van Essent naar Greenchoice verliep niet soepel. Dat lag overigens aan Essent en uiteindelijk heeft onze rechtsbijstandverzekering het op moeten lossen, maar dat was wel erg vervelend. Overigens was Greenchoice hierin ook heel behulpzaam en hebben zij de meeste telefoontjes gevoerd voor ons met Essent.
Nooit geen problemen mee gehad gelukkig. Ik ben een tevreden ex-klant van Greenchoice. Het is dat mijn vriend toen wij gingen samenwonen graag Essent wilde, anders was ik bij Greenchoice gebleven. Het is al weer een paar jaar geleden, maar de service was toen ook goed. Als je ze al eens moest bellen, kreeg je gelijk iemand aan de telefoon en niet eerst een of andere computer.
Wij zijn een tevreden klant van greenchoice! weet niet hoe het zal gaan als we ooit opzeggen, maar dat zullen we denk ik ook niet zo snel doen.
Wij zijn ook heel tevreden. Inderdaad... het grootste pluspunt is het contact met de klantenservice en de lagere kosten. Bij ons scheelde het echt aanzienlijk! Maar wat een verademing als je de klantenservice nodig hebt: je belt en er neemt meteen iemand op. Dat vind ik echt top. Groeten, Josien
wij zijn heel tevreden en zijn ook via PMA bij hun. We hadden ze al, maar nu dus met korting via PMA. Ze hebben toenertijd ons heel goed geholpen, omdat Enenco ons als een Pitbull niet wilde laten gaan. Maanden lang hebben we toen dubbel betaald en Greenchoice heeft het allemaal opgelost! Dikke pluim!
Hier nog een tevreden (ex)klant. We zitten nu niet in Nederland, maar we hebben het daar wel gehad en het is vooral veel klantvriendelijker dan die andere aanbieders. En goedkoop!
Hier had je eerst alleen Delta, wat een rommel! Die administratie, dat dat überhaubt MAG op die manier! Ben ook overgestapt naar greenchoice. Scheelde heel veel, alles is netjes afgehandeld en tot heden heb ik er totaal geen klachten over.