Ik vind het zo moeilijk. Wat te doen met de wandelwagen?? Kindje is 17-18 mnd wanneer de 2e komt. Staplankje lijkt me nog niet zo geschikt of denken jullie hier anders over. Combi-wagen, is dit iets?? Ik heb er een gezien op babydump (150 euro komt wel babynestje nog bij) X-Adventure Tandem Circle Lime | Tweelingen | Baby-Dump Is dit iets?? Moeilijk moeilijk moeilijk!! Wij wandelen ook regelmatig dan is een gewone kinderwagen erbij misschien ook wel makkelijk (rijd beter denk ik) maar én én vind ik een beetje overdreven voor die keer dat we samen gaan wandelen (dus met man erbij) + dan kan ik nooit met 2 kindjes naar de winkel.
Bij ons zit er ook 17mnd tussen, wij hebben gekozen voor de Jane Twin Two. Heb er geen spijt van gehad, deed heel veel alleen, had echt niet zonder gekunnen
heej, onze oudste is 23 maanden als de tweede komt. Ooko voor hem vind ik zo'n staplankje nog niet geschikt, ik denk dat ie er steeds af zal springen... ik ga het eerst proberen met de gewone kinderwagen (quinny buzz) voor de oudste en een buikdrager voor de baby. In de praktijk ga ik vaak samen met iemand ergens heen, naar de stad ofzo, dan kunnen we gewoon de quinny buzz voor de baby meenemen en de quinny zapp voor de oudste. maar voor de kleine boodschappen houd ik het voorlopig dus op wagen + buikdrager. Werkt het niet, dan kunnen we altijd nog een duowagen of een plankje kopen. Maar ik koop dus nog niets op voorhand al...
Ik heb toevallig gister deze kinderwagen besteld. Bij mij zit er starks ook een kleine 2 jaar tussen en omdat ik vaak lang wegga wilde ik iets waar beide kinderen langere tijd in kunnen zitten. Omdat mijn Buzz kapot was en ik toch een nieuwe wilde, vond ik dit wel een goede oplossing. Jer kunt deze wagen nl. ook als enkele buggy gebruiken. Ik heb ook zo'n dubbele achter-elkaar-wagen, maar vind hem te zwaar duwen en te laag, dus die gaat de deur uit. Maar het feit dat beide kinderen kunnen zitten vind ik dan wel weer superhandig. Hij komt deze week binnen, ben benieuwd hoe hij in het echt is!
Ja ik vind het echt moeilijk omdat ik van anderen ook weer hoor dat een buggy duowagen met babynestje niet zo goed is (niet degelijk genoeg voor kleine baby) Ik heb nog eventjes natuurlijk om na te denken maar ik vind het toch lastig. Wat ik niet begrijp is dat hier door fabrikanten niet over nagedacht wordt bijv met stoeltjes die je eraan kunt klikken voor de oudste of zoiets dergelijks..maar goed dan verdienen ze natuurlijk niet zoveel.
Bij mij zal er krap 2 jaar tussen gaan zitten, ben dus ook op zoek naar een duowagen omdat ik vrij veel op pad ga. Ik vind de wagen van de foto (waar de een onder de ander zit) niet echt wat; ziet er niet fijn uit... Wie heeft tips qua merk? Wil er graag eentje waar de kids achter elkaar zitten. De enkele wandelwagen ga ik dan maar verkopen, heb geen plek voor beiden,..