ik ga niet ben er wel al 2 keer overgwandeled omdat ik naar de huishoudbeurs geweest was.. maar ivm me beken en rugklachten... 14 maart uitgerekend.. en uin februari naar die beurs.. neuh lijkt me geen goed plan! maja kan nog altijd veranderen hoor!
wij gaan ook:d mijn mannetje had er juist veel zin in We hebben allebei OV dus kunnen op vrijdag mooi gratis met de trein er heen
ok bedankt voor de tip:d Zo houden we nog meer geld uit voor dingentjes voor de beeb..Word een mooi dagje uit...
Ik zou wel willen gaan. Maar hoeveel is het parkeren daar? Ik zat te denken om met de trein anders te gaan, maar dat is ook best duur.
lijkt mij ook gezellig maarre weet iemand wanneer het precies in februari is? thanks. groetjes susanne
ohhhhh ik wil ook zo graag daarheen, maar alleen als ik zwanger ben, anders maak ik mezelf gek met al die leuke spulletjes!
wij willen ook zeker gaan! als de kleine het toelaat natuurlijk, ben 18 maart uitgerekend namelijk. Via de site kaartjes bestellen scheelt 4 euro pp dus best wel veel. Wij kunnen helaas alleen zaterdag 17 feb. en jullie? hoop dat het dan niet mega druk is maar dat zal best wel! is er iemand die er wat meer over kan vertellen? die vraag van dat parkeren vond ik namelijk ook wel een goeie want soms kost dat daar 10-15 euro! en dan is met de trein nog goedkoper denk ik. En kun je daar ook spullen kopen of nog beter krijgen? ben benieuwd, en we hebben er zeker zin in!