Welk baby badje hebben jullie en bevalt deze? Zoja waarom? Zoniet waarom niet? Ik had mijn zinnen helemaal gezet op het hoppop badje, toen ik deze gister heb bekeken bij de babypark was ik echt teleurgesteld. Erg lelijk afgewerkte standaard en echt een iniminie badje. Ik snap niet hoe mensen kunnen zeggen dat het badje zo ruim is! Maar welke is nou wel ideaal?
Wij hebben de hoppop in het grijs! Ideaal! Ben er zo onwijs blij mee, ondanks dat ie aan de dure kant was. Hij is zo lekker stevig en groot. M'n dochter is nu twee jaar en ze zit er nog steeds met gemak in. Ook op de standaard. Want hij houd het met gemak! Denk dat ze er nog wel een jaartje in kan zitten. Ideaal want we hebben zelf geen groot bad.
Ik heb hem bij babypark bekeken en een badzitje gepast deze paste erin met 1cm over, hebben ze hem misschien aangepast? Want met een simpel badje had ik wel 20 cm over
Ik moest en zou een badje met ingebouwde thermostaat hebben en met ruimte voor van die zeeppompjes. Vond ik zo mooi en handig Onze dochter de hele tijd vasthouden bleek echter niet te lukken, in verband met mijn slechte rug, dus kochten we zo'n badzitje waar ze in kunnen liggen. Die paste alleen niet in het thermosbadje, want die loopt rond af aan de zijkanten, waardoor de zuignappen van het badzitje niet blijven zitten en het zitje het hele bad doorglijdt. Nu gebruiken we dus het oude ultra-simpele badje die mijn zoon altijd gebruikte, van 6 jaar oud (en toen was 'ie al tweedehands, dus ik vermoed dat hij een jaar of 10 oud is) Praktisch gaat uiteindelijk toch voor uiterlijk.. Ik zou in dit geval dus niet kiezen voor iets wat er mooi uitziet. Het ding ligt tenminste 23 uur per dag opgeborgen (tenzij je 'm in het kamertje neerzet natuurlijk, maar volgens mij wordt ook dat heel irritant, steeds met emmer water sjouwen..) en als je foto's maakt (dat was hier nog een argument, op foto's moet natuurlijk wel een mooi badje staan ) maak je die toch niet van het volledige badje. Ik zou vooral letten op hoe handig het badje is!
Ik heb er gewoon 1 voor een tientje van een markt. Ziet er als nieuw uit geen idee of t een merk heeft
Mijn zilver kleurige Bebe Jou badje op standaard met thermostaat en 2 zeeppompjes kostte me maar 20 via marktplaats. Ben er heel erg blij mee. Het leuke is dat die Bebe Jou tummy tubs er ook in past. Die heb ik trouwens de eerste 7 maanden gebruikt
Ok zo'n simpel goedkoop badje voldoet dus ook prima! Ik wil er wel graag een badzitje in inderdaad vanwege mijn rug
gewoon een goedkoop badje van een tientje maar wel een in hoogte verstelbare standaard ivm onze lengte. Heb er ook een inzetding bijgekocht. Alles merkloos
Volgens mij heb ik de goedkoopste badset gekocht van de Babydump. Simpel grijs badje, werkt prima. Uiteindelijk gaat het er om dat er water in blijft staan . Ik heb zelf dat badje niet zo lang gebruikt, zodra mijn zoontje kon zitten heb ik het OPLA Ok badje gebruikt.
Ik heb nooit een badzitje gebruikt.. Hield haar in het begin gewoon vast, en toen ze zelf kon zitten heb ik een anti slip matje gekocht voor erin. Ik douche altijd tegelijkertijd als m'n dochter naast me in her badje zit. Ideaal. Ben dus altijd in de buurt en vind een badzitje dus een beetje onnodig.
de badjes van de ikea zijn ook top! met antislip strips in en heel simpel dus ook makkelijk proper te houden. de oudste is nu 6 en gaan het voor kleine broer weer gebruiken. de twee oudste gebruiken het nu nog onder de regendouche. maar meestal gaan ze nu met hun twee in het grote bad.
Een Bebejou badje hier met ingebouwde thermostaat en 2 zeeppompjes. Thermostaat is handig. Zeeppompjes nooit gebruikt en slingeren ergens rond . Het eerste halfjaar hebben beide kinderen in de Tummytub gezeten op het Bebejou standaard. Finley zit nu nog steeds af en toe in het Bebejou badje (welke wij in ons grote bad zetten). Scheelt ons namelijk een hoop water.
Ik heb zoiets in de badkamer staan. Met een aankleedkussen erop. Dus ik kan haar straks badderen en afdrogen en aankleden in de badkamer. Ik zie dat slepen met emmers water niet zo zitten en we hebben toch ruimte zat in de badkamer.
Geweldig deze vraag! Gisteren zag ik namelijk in de babywinkel waar ik was een babyjaccuci hahahaha Echt serieus! Koste nu, hij sas afgeprijsd, 795 euro. Kwam van 1295 ofzo af. Ik heb zelf een badje eigen merk ofzo van de prenatal. Geen badstandaard bij gekocht omdat die dingen toch te laag zijn voor mijn rug. Ik zet het badje op het aanrecht. Kan ik makkelijk het bad onder de kraan vullen en daarna weer leeg laten lopen in de wasbak. Ik heb hierdoor nooit geen gesleep met emmers. Ik wilde eerst wel ook zo'n ding met ingebouwde termometer en zeepflesjes. Alleen ik las in die tijd dat de termometer vaak stuk ging. Zit je dan met je dure badje met kapotte termometer. Ik heb een losse termometer gekocht. En vrijwel nooit gebruikt. Even met je elleboog de temperatuur checken voldoet beter. Mijn advies: goedkoop badje, verder geen termometer voor het badje: geen losse en geen ingebouwde. Ook geen vadstandaard: gewoon lekker op het aanrecht neer zetten.
Ik heb ook de hoppop, zowel het gewone badje als de tummytub. Zonder standaard, ik zet ze op de keukentafel. De tummytub vind ik nog een beetje eng met vasthouden omdat mn kindje het leuk vindt zich met de beentjes af te zetten en ik daardoor bang ben dat ik haar hoofdje niet genoeg kan ondersteunen. Moet nog even oefenen denk ik Het gewone badje is heerlijk groot, heb echt aan alle kanten ruimte over! Ze ligt heerlijk ontspannen en kan vrij trappelen met haar beentjes. En hier ook geen gesleep met water. Ik vul hem met een grote kan of pan en kieper m zo leeg in de wasbak
Ik heb via marktplaats een thermobadje van bebe-jou met zeeppompjes, voor 10 euro alleen ff een nieuwe slang erbij gekocht en een schoonmaakbeurtje gegeven. De pompjes vind ik juist wel handig. Met een hand mn zoontje vasthouden en met de andere hand shampoo pakken en haren wassen. Maar hij gaat eigenlijk vaker mee onder de douche of met een van ons mee in bad dat is makkelijker dan dat gezeul met emmers om het badje te vullen.
Wij hebben het badje alleen gebruikt toen de kraamverzorgster er was en op de laatste dag hielp ze ons met douchen.... nou, sindsdien douchen we alleen nog naar, helemaal geweldig! Ik zou dus niet teveel geld uitgeven aan het badje. Zonde geld en je kunt er beter iets anders voor kopen dat je wel meer gaat gebruiken