9 maandenbeurs

Discussion in 'Zwangerschap' started by Arri, Feb 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vincel

Vincel Niet meer actief

Ik ga dit jaar voor het eerst, samen met een vriendin. Ik kijk er wel naar uit, vorig jaar zijn we naar de huishoudbeurs geweest en toen grapte ik nog...nou volgend jaar de 9maandenbeurs doen he?

Ik kijk of ik het lang uit hou i.v.m de bekkenklachten, maar gaan doe ik gewoon, zo iets doe je niet vaak of ieder jaar.

2. Niet meer actief

ik ga woensdag met een vriendin heen, en met mijn beide kids. Mijn vriendin heeft een kind van 1 jaar. Wij gaan op tijd heen en zien t dan wel... Misschien pakken we de huishoudbeurs er ook nog wel bij......
    En d'r is vanalles... maar ja je moet t zelf leuk vinden....

3. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik ben wel met m 'n beste vriendin naar de jonge gezinnen beurs geweest, maar ga niet naar de 9 mnd beurs.
    Het is erg leuk hoor, maar heb er ff geen zin in.
    Je kunt er zeker wel leuke gratkis dingetjes krijgen.

Als tip zou ik een koffer meenemen, hoef je niet de hele tijd met van die tassen te sjouwen. ;)

En kinderen meenemen lijkt me niet handig. M'n beste vriendin was blij dat ze haar zoon niet had meegenomen.

En, weet je al wat je gaat doen?

4. lucia75

lucia75 Lid

Oct 15, 2007
    13
    0
    0
    Commercieel - export
    italie
    Ik kom ook, gezellig met mijn moeder.
    Ik woon in Italie en op die manier kan ik haar er toch een beetje bij betrekken en ik vind het ook zeer gezellig, want op sommige momenten is een mam die ver weg is best moeilijk!

Hoe zit het met die gratis kaarten bij het kruidvat? is iemand gaan informeren?

5. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Nou mijn lovely vriendje heeft het in zijn hoofd gehaald dat hij erheen wil. Leuk gezellig. Het lijkt me ook wel leuk alleen ik zie nou al op tegen die drukte en dat geschuiffel. Maar goed het is wel vertedert dat hij erheen wil omdat je daar zoveel goedkope dingetjes kunt kopen.

We zien wel.

Groetjes

6. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    waarschijnlijk ga ik wel. Gewoon even kijken. dan weet ik pas of het leuk is. Misschien ga ik met m'n man of anders met beide aanstaande oma's! (allebei voor het eerst!)

7. moedergans

moedergans Actief lid

Apr 13, 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    't is idd niet zo heel groot, vorig jaar was het geloof ik maar 1 hal. Maar leuk als je je 1e kindje krijgt.
    Op de zondag is het geloof ik het minst druk.

Het is erg druk met parkeren ook ivm de gelijktijdige huishoudbeurs. Ik werk dit jaar weer als vrijwilliger op 1 van de stands, maar denk er dus aan om met de trein te gaan. Dat scheelt een hoop file en parkeer stress.

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Nou de zondag is toch juist het alledrukste!?

Ik ga vrijdag, dan is t ook savonds open en als we dan vroeg gaan, kunnen we ook gaan als het smiddags druk word!

Wij zijn ook naar de "jonge gezinnenbeurs" geweest, op zaterdag en daar werden we tegen 11;30 inderdaad letterlijk omver gelopen...
    Vandaar dit keer doordeweek....

Daar was ook weinig voor stellen die net zwanger waren maar ik heb gehoord dat de 9maandenbeurs wel echt heel leuk is voor als je zwanger bent.... gewoon je lijstje meenemen wat je nog nodig hebt (uitzetlijstje) en dan daar kijken wat ze daar in de aanbieding hebben...

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Lijkt me ook wel hoor, dat zondag juist het drukste is. De meeste mensen zijn toch vrij op die dag en die maken er meteen een dagje uit van.

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Ik ga aankomende zaterdag, met mijn man, zijn 12 jarige zoon, en mijn ouders. Lekker met zn vijven.

Het is ons eerste kindje dus alles is erg leuk en spannend!
    Ben heel erg benieuwd hoe het daar is enzo, is het niks dan is het niks zijn we zo weer weg gaan tevens naar huishoudbeurs.

11. poekie01

poekie01 Actief lid

Dec 20, 2007
    132
    0
    0
    Goedenmorgen :D ,

Ik ga met mijn vriend erheen. Zaterdag of zondag even kijken wat beter uitkomt. Helaas kunnen we niet door de week gaan. We hebben ons al ingesteld op grote drukte, of het weer moet weer zooo mooi zijn dat heel Nederland weer naar het strand of zo gaat hihihi...

Ben ook heel benieuwd of er veel aanbiedingen zijn. Heb nog wat kleine dingetjes nodig en hoop wat inspiratie voor kaartjes op te doen....

Morgen is de eerste dag van de beurs, en ben benieuwd wat de andere dames ervan vinden.

12. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    goed plan, iedereen naar ht strand en de huishoudbeurs dan zijn wij zo door die beurs heen. En niet te vergeten dan is het niet druk. Hihihi.

Ik heb er best wel zin in maar ooh wat zie ik zaterdag op tegen die drukte. En mijn voeten zien op tegen het verrre lopen.

Ik heb mezelf opgelegd 4 km per dag te lopen en das echt de max.
    Ik hang wel een bordje om met met help. Hihihi

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik ga zondag. Het kon niet anders had ook liever door de weeks gegaan maar is niet anders.

14. susan99

susan99 Actief lid

Feb 1, 2008
    182
    0
    0
    het was hartstikke leuk ik had mijn kindje van 10 maanden mee, ben nu ook zwanger, en zij vond het oook super leuk,mocht van alles proeven en een paar keer op de foto gezet, en de drukte vielme ook reuze mee. Alleenop de huishoudbeurs, ja daar is lopen iets lastiger met kinderwagen maar ook nog wel te doen, ik vind het een aanrader

15. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    leuk! ik ga vrijdag. ben erg benieuwd!

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    ik ga dalijk hahahaha heb er wel zin in

17. miekiemiek

Feb 11, 2008
    97
    0
    0
    Ik ga zaterdag en ik laat mijn dochter van twee thuis.
    Mijn persoonlijke overwegingen:
    te druk voor haar,
    ze zit laag en kan vast dingen in haar gezicht krijgen (tassen enzo),
    durf haar daar niet te laten lopen,
    mijn dochter slaapt niet buiten de deur,
    ik wil gewoon een dagje uit voor mezelf. :D

18. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben vandaag geweest en vond het erg leuk.
    Ik ben vroeg heen gegaan en kon rustig bij alle stands rondneuzen.
    Ook later was de drukte goed te doen.
    Maar ik zou mijn kind er echt niet mee naar toe nemen, een baby heeft t nog niet zo door, maar een peuter heeft hier echt geen geduld voor.

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

Dec 28, 2007
    3,194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik ga met de grote drukte op zaterdag. Heeft iemand een tip hoeveel geld je ongeveer bij je moet hebben? Ik ben nog maar 9 weekjes zwanger, dus ik heb nog niet zoveel. Ik heb ook geen idee wat je daar allemaal kan kopen.

20. miekiemiek

Feb 11, 2008
    97
    0
    0
    Ik ga ook zaterdag, ben ook wel benieuwd :D

Share This Page