9 maandenbeurs

Discussion in 'Zwangerschap' started by Arri, Feb 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij gaan zaterdag. Is de enige dag waarop mijn man en ik tegelijkertijd vrij zijn. We gaan vroeg weg, zodat we daar met het openen van de beurs al zijn.
    Vorig jaar zijn we ook geweest. Toen vond ik het al heel leuk. Maar nu ik zwanger ben heb ik er nog veel meer zin in!

Heeft er trouwens iemand zo'n speciale parkeerkaart besteld, waarmee je altijd plek hebt en geen gebruik hoeft te maken van de pendelbussen? Ik wilde die eigenlijk bestellen maar dat is er niet van gekomen, dus dat wordt pendelen...

2. miekiemiek

Feb 11, 2008
    97
    0
    0
    Volgens mij zus kon je die kaarten vorige week al niet meer krijgen, dus zij pendelen ook (moeder en twee zussen). Ik kom met de trein en wij zijn er ook met openingstijd al.
    Ik heb er zin in! :) :)

3. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou ja, vorig hebben we ook gependeld, en dat was prima geregeld, bussen stonden in de rij om je te brengen, en als je het zo doet is het nog goedkoper ook, hihi.
    Alleen die gegarandeerde parkeerplaats dichtbij leek me wel makkelijk, maar dat zit er dus niet meer in.

4. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    We hebben er wel over gedacht om met de auto te gaan maar we hebben besloten om met de trein te komen.

de trein is vlakbij huis en vlakbij de rai dus dat was bij ons het voordeel.

Ben echt benieuwd morgen.

5. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

May 10, 2007
    1,454
    0
    0
    ik ga zo weg erheen en ik heb er veel zin in.. maar ja ik moet eerst nog ff bloedprikken in het ziekenhuis..

dikke kus

6. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    niks ernstigs hoop ik?

7. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Je kunt er eigenlijk van alles kopen van babyshampoo tot kleertjes voor de baby en voor jezelf. Je kunt zelfs kinderwagens kopen en een echo laten maken.
    Ik heb gisteren flesjes gekocht, babyslofjes een setje babykleding.
    Ik heb 50 euro uitgegeven.
    Oja het is wel aan te raden om contant geld mee te nemen.

8. maica

maica Lid

Feb 28, 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    Ik ben gisteren geweest en vond het helemaal geweldig.Ik heb allemaal bonnetjes ingevuld en dan krijg je allemaal leuke dingetjes.Dus echt wel een aanrader,alleen ben ik ook op de huihoud beurs zelf geweest,dat was ook leuk

groetjes maica

9. Vincel

Vincel Niet meer actief

ik ben gisteren ook geweest en vandaag ( eigen schuld) heb ik de klachten van de bekken enorm.

maar het was het zeker waard. maar die drukte op de HHB, was erg, constant waren er mensen die duwde of hun leven er vanaf hing om iets te proeven. Niet normaal.

10. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Eerlijk gezegd vonden wij (mijn man en ik) het een beetje tegenvallen...we waren vorig jaar op de Jonge Gezinnenbeurs geweest en dit was eigenlijk precies hetzelfde. Plus dat ik de prijzen van de beursaanbiedingen wat vond tegenvallen. Wij hebben dit nu wel gezien!

11. honey711

honey711 Actief lid

Feb 16, 2007
    413
    0
    0
    hoi meiden kan je daar ook heen als je net zwanger bent.

groetjes honey

12. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    Tuurlijk, maar alles is wel gericht op de zwangerschap of op kinderen/baby's. En dat moet je dan wel willen. ik zie dat je net 2 dagen over tijde bent...
    Ik ben vandaag geweest. De drukte op de 9-m-beurs viel me mee. maar de drukte op de hhbeurs was enorm. Ook een heel ander sfeertje vond ik.
    ik heb eigenlijk alleen geen geld uitgegeven. meer gekeken en dingetjes ingevuld en gekregen. het was erg gezellig.
    maar ik weet niet of ik de volgende keer weer zou gaan.
    Trouwens je zag wel veel kinderwagens met baby's of peuters, waarvan er een heel aantal huilden... dus idd eigen keus om ze mee te nemen!
    Veel plezier voor degene die morgen gaan!

13. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    idd,het was echt druk vandaag!Heb het gelukkig de hele dag vol gehouden,maar wat een mensen massa zeg!Heb telkens met mijn handen op me buik gelopen omdat ze er een elleboog in zetten omdat je niet snel genoeg loopt!De volgende keer bedenk ik me nog wel 3x voordat ik er zwanger naar toe zou gaan.

hebben wel dat stel van babyboom gezien!Die wie het standje voordeden,en wie die probeerbaby een dag hadden haha!

en kim lian van de meij(weet niet of ik het goed schrijf)

14. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

Aug 18, 2007
    1,383
    24
    38
    Wij zijn afgelopen avond geweest. Waren om ongeveer 18.00 binnen en hadden na een uur de 9maandenbeurs wel gezien. Leuk om even doorheen te lopen hoor, maar echt heel veel bijzonders is er niet. De meeste artikelen kun je goedkoper in de winkel krijgen (maar hier krijg je er dan een tas bij ofzo).

Alle stands waar je wat kunt krijgen wanneer je je gegevens invult sla ik over. Hebben dat ooit één keer op een beurs gedaan en krijgen er nog steeds telefoon/post/mail van. Dan maar geen gratis dingen.

Zijn daarna nog over de huishoudbeurs gelopen en vonden dat toch wel erg leuk. Veel geproefd in de 'eet' hal (balen zeg, dat stuk waar je al die alcoholhoudende drankjes kan proeven, vond m'n man wel erg leuk) en veel lol gehad over de 'foute' braderie/tell sell artikelen in een andere hal.

Alles bij elkaar wel een erg leuke avond gehad, maar op sommige punten zijn wij er misschien wat te nuchter voor. Hadden om 21.30 alle hallen gehad.

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Mijn man en ik zijn gister ook geweest. Zijn er ongeveer 3 uur geweest. Moesten nog een aantal dingen hebben, dus lekker op ons gemak gekeken.

Veel geld hoef je niet mee te nemen, je kunt bijna overal pinnen ;)

En parkeren... Gratis ;) Gewoon bij business park neerzetten en dan 1 halte met de tram.

16. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Wij zijn donderdag geweest, ik vond het erg leuk, heb er leuke dingen gehaald. Vooral de nijntje dingen vond ik erg leuk, en het was een stuk goedkoper dan in de winkel. En heb er shampo's e.d. gehaald, dat onze kleine wordt nu erg schoon strax ;) Ik vond het donderdag wel meevallen met de drukte, vorig jaar vond ik het veel drukker. de Huishoudbeurs viel me wat tegen, idd allemaal mensen aan het ellebogen e.d. vond ik een beetje erg Aso. ;)

17. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben ook gisteren geweest. Ik heb zo'n 50 euro uitgegeven, en dat had ik van te voren al bedacht.

Heb van nestle een aantal dingen gehaald (bijvoorbeeld fruithapje, wat zo ongeveer de helft scheelde met de winkel, en een peuterpakket, scheelde ook wel met de winkel).
    Ik heb van de Daro een bus gehaald met spulletjes, euhm.. o ja van de Difrax nog paar dingen. Omdat ik Sam heb wist ik wat ik nodig had en wat voordelig was.
    De hhb vond ik maar mwah, niet echt mijn ding. De kleding hal was net een markt, en die foute huishouddingen daar waren we idd ook na 10 min alweer weg. En dan proefhal was wel leuk/lekker. En dan nog de andere hallen, maar vond het beetje tegenvallen. Was niet echt veel wat ik wilde zien/doen.
    Maar de 9mnd beurs was leuk. Ik zou mijn kinderen trouwens ook nooit meenemen.
    En ik had niet zo zeer last van de ellebogen maar meer van die koffertjes (oke, sommigen hadden echt HUTKOFFERS bij hihihi) je breekt je nek erover. (Oke, had ik ook mee moeten nemen, heb nu spierpijn in mijn schouders van het sjouwen)

18. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    hoe druk was het zaterdag en zondag?

19. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Het was Zaterdag helemaal niet zo druk. je kon overal goed bij.
    En het is maar 1 hal dat scheeld ook wel weer.

20. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

Oct 23, 2007
    104
    0
    0
    Ik ben gisteren geweest, op de negenmaandenbeurs was het goed te doen,
    we wilde ook even de huishoudbeurs op maar daar was geen doorkomen aan.
    We hebben een leuke verzorgingstas gekocht en een aantal spullen van nijntje.

Vond het wel geslaagd.

Liefs Sil

Share This Page