aardbeving

Discussie in 'De lounge' gestart door Kalush, 27 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik kreeg net het nieuws te horen over de aardbeving.
    De tranen schoten me in de ogen, en de gedachte: alweer!!?
    Het is toch niet best, altijd treft het landen die geen goede voorzieningen hebben.
    Ik zit er echt heel erg mee, die rampen allemaal, wanneer houd het een keer op, heb het idee dat het steeds sneller opelkaar volgt, net of de aarde aan het einde van zijn tijd zit.
    Dat deze niet meer kan.
    Is dit nou de schuld van de mens, of is de natuur helemaal zn ritme kwijt.
    Of spelen er andere dingen mee..

Mijn gedachten gaan uit naar de slachtoffers, en hun nabestaanden!

Kalush

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey ..

ja tis echt verschrikkelijk :( al die rampen !!!

er is wel een reden, om de zoveel duizendjaar(zo'n 10.000) gaat de wereld zich herstellen van allerlij dingen, dus door aardbevingen, extra regenval, tornado's etc..etc.. de deskundigen maken zich hier zorgen over, want de wereld ziet er nu heel anders uit dan 10.000 jaar geleden,( aantal inwoners) ze zijn bang dat er velen zullen sterven, en veel zal moeten gebeuren om de boel weer te doen opbouwen...( 't zal nog wel een aantal jaar aanhouden ... volgens de deskundigen..)

ik kijk een beetje teveel Discovery channel enzo...
    maar goed, watervan waar is, weetik niet... maar er komen nu wel heel erg veel rampen... dus er zal wel enige kern van waarheid inzitten...

lekker vooruitzicht :( !!!!

3. Draakje

Draakje Lid

15 mei 2006
    9
    0
    0
    brabant
    :D hai,
    Ja, ik ben het met je eens, zoveel gebeurt zomaar en ineens. Zelf denk ik dat het een samenloop van omstandigheden is. Het ene lokt het ander uit denk ik en ik denk dat de natuur ook een manier heeft van reageren. Het is bepaald niet alleen een brok aarde maar een levend iets...

Gewoon effe een breenstormpje

Groetjes,
    Draakje :p :p :p

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Tja is idd laatste tijd wel veel ellende. Ik denk wel eens moeten we wel een kindje op deze wereld zetten ?

Deel Deze Pagina