Jeuk !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Behappy, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

:$pff het begon met als ik mn benen had geschoren dat ht onwijs ging jeuken..normaal gesproken nooit last va ngehad.
    maar nu is het bij elke douche beurt dat mn benen gaan jeuken.
    en ook overdag heb ik zn jeuk aan mijn benen.

maar nu krijg ik ook jeuk boven mijn vagina , wel heel laag in mn buik..maar jeetje wat is dat vervelend.

herkent iemand die jeuk ??;)

LIEFS

2. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik heb het alleen met droog scheren..

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik heb nu jeuk overal! ik ben door vk weer doorverwezen ha en moet nu te bloedprikken ik word er soms knetter van en heb al aardig wat klauw wondjes .

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Had het ook in begin vd zwangerschap, zo n ontzettende jeuk. Vooral mijn onderbenen en mijn polsen. Is vanzelf overgaan en was volgens de verlos niet van de zw.

5. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik heb het ook, krap mn hele onderbenen kapot af en toe ;)

6. philly88

philly88 Actief lid

27 jan 2012
    131
    0
    0
    ik zag de titel en ik d8 meteen jaah herkenbaar!! heel vreemd heb het alleen aan het begin van de zwangerschap gehad . bij mijn 1e zoontje niet. maar ook echt dat ik na het douche s´avonds in bed lag en dat ik zo erg jeuk had aan me benen dat ik gek werd . mijn vriend verklaarde mij ook voor gek omdat ik eerst d8 dat het aan de lakens lag en weer verschonen en alweer maar het was echt mijn benen gewoon. het was wel weg op een of andere dag maar heb er goede 3 weken last van gehad.

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik heb PUPP alle zwangerschappen gehad alleen nu wat eerder

8. meissie1982

meissie1982 Actief lid

6 mrt 2012
    249
    0
    16
    ik heb het ook... Begon bij mijn onderbenen. Laatste twee weken ontzettende jeuk op mijn buik en helaas sinds vandaag aan mijn tepels.. om gek van te worden.

Toen ik niet wist dat ik zwanger was had ik jeuk aan mijn borsten ook. Ging googlen en kwam op 2 opties: borstkanker of zwangerschap. Dat was bij mij toen de reden om te testen, omdat dat ze zoveelste kwaal was waarbij ik op zwangerschap uitkwam.

9. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad, verveeeeelend! Vooral de buik, en net boven de schaamheuvel, grr. Ging vanaf het tweede trimester veel beter, al moet ik zien dat mijn huid niet te droog wordt, dan begint het opnieuw.

Vooral niet krabben! Dan krijg je sneller striemen.

10. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Herkenbaar, maar dan mijn borsten! Moet me echt inhouden om ze niet kapot te krabben. Geen enkele bh zit nog lekker. Erg vervelend, maar probeer er maar zoveel mogelijk af te blijven en soms wat te smeren.

11. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb ook veel jeuk!! overal eigenlijk! dan weer mn benen, dan mn buik, borsten, rug aaaaahhhhhh

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha ik ben dus niet de enige hihi

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik heb tot de 20e week elke douche en of bad beurt jeuk gehad aan mijn benen zo raar... Maar ja nu is het over :)

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@vivian ja ik heb t dus ook vaak met douchen dat mn benen gaan jeuken echt raar maarja
    hopelijk is het bij mij straks ook weer over.

en ach verder heb ik helemaal geen kwaaltjes ofzo dus eigenlijk moet ik niet zeuren over een beetje jeuk haha

15. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik meer last van een droge huid op mijn benen, daardoor jeukt het ook sneller.

16. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik heb het over extreme juek hier met krabben tot bloedens toe ....

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja ik ook :) smeer er nu maar een boek zalf op en niet krabben anders liggen mb benen weer open

18. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Thea, ik heb wat info gezocht over PUPPP want wist niet wat het was. Maar jeetje wat lijkt me dat erg zeg. Krijg al jeuk van de plaatjes
    Ik las iets over de laatste drie maanden van de zwangerschap maar jij hebt er nu al last van?

Be, lekker smeren en wel met een lotion die je huid niet verder gaat irriteren. Gewoon nivea ofzo?

Deel Deze Pagina