hallo iedeereen , wil jullie maar zeggen dat ik nog altijd bevallen ben ook al heb vol voorweeen maar ja blijkbaar zit ons kindje goed e .dus ja nog altijd afwachten .heeft er iemand tips om vlugger te kunnen bevallen want ik zou mijn kindje zo willen in armen sluiten ,zo hard naar verlangen onvoorstelbaar .de doopsuiker en al is klaar .groetjes.ah ja en bedankt allemaal voor de steun
Hoi Arianeke ! Wij zijn ongeveer even lang zwanger en ik kan je gevoel heel goed begrijpen. Ik zou stiekem ook wel willen dat het allemaal nu zou beginnen en dat we het kleintje eindelijk in onze armen konden houden. Ik houd me maar steeds aan de gedachte vast dat, hoe langer het kindje in je buik is, hoe sterker het ter wereld zal komen en dat is natuurlijk het aller belangrijkste. Trucs zoals bitterlemon drinken, ananas eten (verse en dan vooral het hart ervan), wonderolie enz. werken alleen maar als je lichaam daar klaar voor is, eerder niet .... Ik vrees dus ... helaas ... dat we nog even geduld moeten hebben ! Sterkte ! Groetjes, Nikki F
gewoon je tijd "uitzitten"meid, ik weet het de laatste loodjes wegen het zwaarst, maar je moet nog "even" probeer alsjeblieft geen dingen die de bevalling zouden kunnen opwekken de kleine komt als het tijd is en niet eerder... wat zegt je vk dat je zoveel last hebt van voorweeën??? heeft zij al eens gevoeld bij je???? kan je alleen maar adviseren rustig aan te doen..
Ik ben ook nog steeds niet bevallen...gek hoor, tis mijn uitgerekende dag vandaag....en die gaat zomaar voorbij Ik heb helaas ook geen tips voor je die echt werken, want anders had ik ons mooie wonder al in mijn armen gehad. Sex schijnt te kunnen helpen en een flinke wandeling zou ook kunnen helpen. Bij mij heeft het niks geholpen.