Hoi allemaal! Ik zoek even van jullie wat creativiteit! Mijn dochter van 14 maanden is een beetje uitgekeken op haar huidige speelgoed merk ik. Ze is erg ondernemend, kan goed zelf spelen en een spel zelf starten. Eigenlijk zoek ik naar simpel 'speelgoed' dat hier gewoon in de kast staat. Voorbeeldje is dat ze hier graag met de lege flessen speelt. Ook scheurt ze graag alle folders in 1000 stukjes. Met welk huis-tuin-keukenspeelgoed speelt jullie kindje?
Een grote kartonnen doos waar we wat gaten in knippen. Plastic bakjes van de Ikea. De bestekla (zonder scherpe dingen). De la met pannen.
Kartonnen doos, lege verpakkingenvan van alles. Een emmer en daar stenen in en uit doen in de tuin. Hij vindt het ook erg leuk om mijn crocs ( voor in de tuin ) aan te trekken. Hmm. Boekjes lezen vindt hij t einde. Verder gewoon plastic bakjes en kannen waar hij mee mag spelen, t liefst zelf uit de kast halen. Een oude afstadsbediening. Een hoed die in de kast lag op doen. Eigenlijk is alles leuk, soms moet ik hem t even voordoen om m enthousiast te maken. En soms vindt hij op een papier krassen met potloden ook al wel leuk.
Een oude stofzuigerslang is hier een grote hit. Oude afstandsbediening en remote van playstation doen het ook goed.
grappig hoe tevreden kinderen kunnen zijn met weinig, kan menig volwassenen nog van leren We hebben hier idd een plastic fles met macaroni. Ook haar oude flesjes en bekertjes om in te stapelen en sorteren is ze vaak druk mee. De kartonnen doos met gaten en de stofzuigslang ga ik uitproberen! Dat moet in de smaak vallen! Sensory bottles ga ik googlen, zegt me eigenlijk niks (al kan ik redelijk raden wat het is haha). Dank voor jullie input
Bakjes, potjes, bestek. Het liefst nog dingen om in de bakjes te doen, te roeren, er uit te halen en weer terug in te stoppen.. Nog steeds trouwens.. ze is ruim 3, geef dr bakjes en zand/water en mevrouw is druk.
Deze. Mijn dochter kan hier uren mee zoet zijn. Een big shopper. Ze gaat dan van alles in de tas stoppen, wandelen, alles eruit halen en dan weer alles terug stoppen
En plantjes water geven, met mooi weer hier ook altijd een succes! Zelfs met minder mooi weer blijft ie er om vragen en met de gieter en emmers spelen. In de gieter kun je nl. ook leuk steentjes en takjes gooien.
Wasknijpers in een mandje. Plastic koekjesvormpjes in een bakje vind ze ook erg leuk. En ohja met magneten (grote) op de vriezer spelen.