Kriebels

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissT, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Ik lees het hier wel vaker... kriebels voor een tweede.
    Mijn meisje is nu 6,5 maand en sinds deze week, oh mennnn het kriebelt weer zo erg!
    Als ik al die zwangere meiden zie, dat gevoel, gewoon alles! Dan denk ik; IK WIL OOK WEER!!!

Maar goed, ik wéét dat het erg zwaar is met twee van die kleintjes... én mijn man wilt het nog niet.

Zijn hier nog meer meiden met kriebels? Of die zelfs al (zo snel) weer zwanger zijn?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb ze nu ;) Zo rond haar 1e begonnen. Maar we wachten hier nog wel even.
    Zie dat je ook in het topic over pittige baby's hebt gereageerd. Dat is hier 1 reden om nog te wachten. Hebben 't druk zat met onze meid, 's nachts doorslapen is niet haar sterktste kant en de eerste maanden waren hier erg pittig, ook mede door haar allergieen. Dus hebben afgesproken rond haar 2e er weer voor te gaan.

3. MissT

MissT Niet meer actief

Jaa.... daarom ook. We hebben al een pittige tante nu, en als er dan nog een kleintje bij komt... wordt helemaal gek denk ik...
    Maar toch... kriebeltjes zijn er :D

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi, ja lastig he... hier waren 't eerst ook alleen kriebels om nog weer zwanger te zijn en een klein babytje te hebben... maar als ik dan ging denken dat ik dan 2 kindjes had en dus nog eentje naast Danique... dan kreeg ik het spaans benauwd hihi.

5. poppie2

poppie2 Actief lid

4 nov 2007
    253
    0
    0
    ik had ook na 6 maanden de kriebels weer bij mn oudste, en de eerste maanden waren ook super zwaar met haar(tot nu toe nog steeds door veel ziek zijn). maar de kriebels overheerste, en zijn we er weer voor gegaan.
    3 weken na haar 2de verjaardag werd haar zusje geboren, ook de eerste maanden lood zwaar, en mn oudste nog steeds heel veel ziek.
    maar nu ook zijn de kriebbels er weer...:p
    toch besloten om er 'voorlopig' niet voor te gaan, ik ben nu 31 en we hebben afgesproken dat als ik 34 ben en nog steeds de kriebels heb het nog 1x te proberen. en wie weet zijn de kriebels er dan inmiddels niet meer.

maar lastig he? ik snap je gevoel! niet weten waar je goed aan doet.
    ik heb steeds gedacht als het loodzwaar was met mn meiden: 'ooit komt er een tijd dat het alleen maar genieten is' ...en ik krijg het gevoel dat die tijd nu een beetje aanbreekt! haha:p

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja, begon bij mij geloof ik ook zo rond dat Irem 6 maanden was....en toen kwam ze nog 4 keer per nacht voor een voeding, hahaha, dus niet bepaald ideaal. Was ook nog niet realistisch toen. Wilde mijn lijf sowieso een jaar rust na zwangerschap en bevalling gunnen.

Maar de kriebels zijn niet meer weggegaan, had het er al wel met mijn man over gehad en ze nog even in bedwang gehouden ;) maar sinds deze week gaan we officieel voor een tweede :)

7. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hou op, schei uit...
    Bij de eerste begon het pas te kriebelen bij 1.5 jaar en waren in de 1ste ronde al zwanger...
    Nu is het na 6 weken alweer dat het kriebelt maar willen wachten tot onze 2e 2 jaar is.. Anders heb ik 3 kinderen onder de 4 thuis en dat lijkt me pittig al vind ik 2 kinderen tot nu toe wel meevallen.... En we hebben ook nog wel even de tijd...Ben pas 25

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @MoederLynn, lastig he dat de kriebels niet altijd uit te schakelen zijn... ben ook blij dat ze hier niet zo snel kwamen. Ben je nog op dieet gegaan? Als je vragen hebt ofzo stuur je maar een pb. ben niet altijd op msn.
    @Eylem, spannend joh!!

9. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Herkenbaar! Ons meisje is pas 8 weekjes maar heb ook (alweer) de kriebels hoor.
    Lijkt me zo gezellig, zo kort op elkaar maar, ook ontzettend zwaar.

We wachten dus nog maar even! Maar niet te lang, op ons meisje hebben we ook 1,5 jaar ons best moeten doen :D

10. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hier allebei weer kriebels, zelfs bijna al gelijk (na 3 maand) voor een 2de gegaan. Nu maar wijselijk besloten even te wachten, eigenlijk tot januari maar nu is het al november geworden haha
    wil voornamelijk lichamelijk weer goed hersteld zijn zodat ik hopelijk weer een fijne zwangerschap mag hebben.

En van Mart was ik ronde 2 zwanger, dus ik hou er nu wel rekening mee dat het heel snel kan gaan. (hoeft natuurlijk niet..)

Deel Deze Pagina