9 mnd en nog steeds gebroken nachten

Discussie in 'Voeding' gestart door meid27, 31 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Hier heb ik ook ongelooflijke dramanachten gehad, had nachten dat ik er wel zes keer uit kon om te troosten, als ik dan dacht dat hij honger had gaf ik hem een klein flesje en dan sliep hij weer even om vervolgens gewoon weer te beginnen. Op een gegeven moment zei iemand tegen me: zou het niet gewoon te vol zijn in zijn maag, misschien is die 22.00 fles helemaal niet meer nodig. Ik heb de fles niet eens afgebouwd maar gewoon weg gelaten met de gedachte mocht hij echt gillen in de nacht geef ik hem wel iets en die nacht kwam hij drie keer en was zijn speen voldoende. Dit bouwde steeds verder af. Inmiddels is ons schema:
    7.00 papfles 180/6
    10.00 fruit 100gr
    12.00 boterham met 90/3
    15.00 fles 150/5
    17.00 warm eten 200gr
    19.00 fles 90/3
    Over de dag verspreid zo'n twee flesjes van 180 met diksap extreem dun aangemaakt (water en thee wil hij absoluut niet)
    Soms komt hij in de nacht nog en wil dan een enkele slok diksap maar de afgelopen nachten heeft hij doorgeslapen. Misschien dat je meisje ook te vol zit, ik merk dat ook ik de signalen oppakte als honger maar zoals het er nu uit heeft gezien was dit dus te vol.

2. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil jullie allen nog heel erg bedanken voor het medenken!
    Nu 2 weken verder is ze van de papfles af al 2 weken en krijgt ze om 19u nog een flesje melk en slaapt dan door tot aan ongveer 7u de volgende ochtend!
    S'nachts komt ze nog wel.is maar dat is meer dromen en ze krijgt nu ook 1 hoektandje door..
    Wat hebben die kleintjes het eerste jaar toch veel te verwerken!!

Nogmaals dank!

Liefss

Deel Deze Pagina