Heeft iemand al ergens leuke acties/ aanbiedingen voor de huishoudbeurs of 9 maanden beurs gezien?? Behalve de W&P dvd die je gratis op kunt halen bij de beurs. Bij Wij jonge ouders zal vast wel weer een beurs boekje komen. Maar is er ook weer een 2 halen 1 bet. entreekaartjes actie??
Ik kreeg met de nieuwsbrief vorig jaar de 2=1 actie, zo stom dat ik dat niet gedaan heb....hopelijk krijg ik nog een herkansing. Ik heb tot nog toe niets anders gevonden, maar blijven hopen!!
Vanaf volgende week, bij besteding vanaf 15 euro aan boodschappen krijg je een gratis avondkaartje las ik vanmorgen op mijn werk!
ik werk in a'dam, dus stap op de metro, en ben er zo ideaal!!! vandaar dat een avondkaartje ook genoeg voor mij is. volgende week dus? beter!
Ik dacht dat die aktie in november was, ik heb volgens mij geen nieuwsbrief in januari gehad, tenzij ik wat gemist heb?
hi, de actie was in november, volgens mij de eerste twee weken... en het jaar ervoor was ie ook in november, toen was ik net een dag te laat...
ik was ook telaat voor de 2=1 online voorverkoopactie, maar misschien komt formido ook dit jaar weer met de 2=1 actie, want dat had mijn collega vorig jaar gedaan, maar dan moet je wel op ma of di gaan. kan er nog niks over vinden, dus ik wacht gewoon af.