Hier ook "last" ik slaap al 2 weken bijna niet meer... Het nadeel is dat vroeg op bed gaan hier geen optie is omdat ik tot 23:00uur werk en pas om 00:00uur thuis ben. Dus zodra ik thuis ben op bed en twee uurtjes later begint het feest... Loop ondertussen op mijn tandvlees maar heb mezelf er maar bij neer gelegd... Dan gaat het iets makkelijker
Ja het breekt wel op he, hier hebben we gelukkig een paar betere nachten gehad, dus had ook wel goede hoop dat het over was, maar niets is minder waar het is alweer 2 nachten 'feest' Ja precies, je moet je er ook bij neerleggen het is niet anders he.. Balen dat je dan tot zo laat moet werken, ik duik er zelf maar eens in half 9 met de oudste in vanavond, dan hoop ik een paar uurtjes te pakken voor hij komt
Als ik jullie verhalen lees dan vrees ik het ergste. Gelukkig gaat het hier nog helemaal zonder problemen. Maar hij heeft dan nog niet de leeftijd van jullie kindjes. Zie je dan ook in deze periode dat hij meer kan? Dat hij een sprongetje aan het maken is? Succes allemaal in iedergeval.
@marike, wie weet blijft het bij jullie goed gaan Ik weet niet wat het is, ik dacht dat hij net een 'sprong' had gehad, hij heeft wel heel erg last van verlatingsangst en dat zal vooral mee spelen s'nachts denk ik