@ MvB nogmaals een dikke knuffel. Zo rot hè.. stomme witte testen. En het ergste vind ik dan altijd dat je wéér een maand moet wachten. Hadden we maar elke week gewoon een eisprong.. Gelukkig vanmiddag ziekenhuis, ik zou zeggen lucht je hart bij de gyn. Huil lekker uit, ook daar zijn ze voor. Ik had het een tijdje terug ook; werd ongesteld maar had diezelfde dag een afspraak in het zkh. Was het enige positieve van die dag. Heel veel succes! Ik wilde net zeggen ik mag wel op het wachtbankje haha maar dit is natuurlijk nog van januari! Heb gisteren de eerste twee bollen utro ingebracht. Weet niet of het een.bijwerking kan zijn, maar heb een vreselijk 'zwaar' hoofd en hoofdpijn sinds vanmorgen. Eergisteren en gisteravond geklust, en dus eergisteravond en gister ochtend positieve ovulatie testen. Wat denken jullie..'moeten' we vanavond weer? Voelde gisteravond flinke ovulatie pijn en daarna was het weg. Nu ook niet meer teruggekomen. Meestal als de pijn weg is, is het ei ook weg. Nja misschien vanavond nog één keer mits we allebei zin hebben, en dan vind ik het wel weer prima...worden twee spannende weken!
Princess en MvB sterkte met de rode duivels en de witte test . Nooortje of merel ik hoop echt dat een van jullie nog wat extra roze kan toevoegen! Maar ben al mega blij dat we dankzij Poolvos in ieder geval niet geheel op rood eindigen !
Bah..!! Dit is niet oke he..?! Maak er allemaal een heel fijn weekend van!! Ik heb weer een cyclus die langer gaat duren, ben niet zwanger maar niet ongesteld. Dit is dus precies waarom clomid nodig is.
Wat frustrerend Noortje! Ik hoop stiekem nog steeds op roze voor je; maar je schrijft dat je niet zwanger bent? Had je getest? Ik wilde ook nog eens dankjewel zeggen, want jullie zijn allemaal zo lief voor me <3 ik denk dat de meeste dames hier op het forum het elkaar wel gunnen, maar we hebben echt een fijn groepje hier! Zo lief dat jullie mijn blijdschap (en onzekerheid :s) allemaal zo delen!
Ik mag definitief op rood! Maar nu vind ik het niet zo erg, want dan kunnen we tenminste door met de MMM. Op naar volgende maand!
♡ NOD-lijst 1 t/m 31 januari ♡ voor meiden die al meer dan 9 maanden bezig zijn 5/6 januari (2) Baby dream - ? jaar - 2e kindje - ronde 11 Pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 21 MMM 8 januari (1) sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na MK) 10 januari (2) Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde ? Loeselein - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM 18 januari (2) Steef85 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Livoli 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na MK) 19 januari (1) duimpje86 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 20 MMM 21 januari (3) Coco17 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 16 Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MK in ronde 1) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (BBZ in ronde 8) 23 januari (2) SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 suzies - 33 jaar - 1e kindje - +/- ronde 24 24 januari (2) Nooortje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 ((V)MK in juni en december) MMM Nienid - 26 jaar - 1e kindje - ronde 27 MMM 27 januari (2) PrincessP - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 MvB83 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 13 Merel v - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 15 MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 18 Wachtbankje (1), Zwanger (1), Ongesteld (15), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Helaas alweer ongesteld geworden.. Doordag mijn cyclus 41 dagen was moet mijn dosis Clomid omhoog naar 150MG... Nog twee rondes Clomid en dan gaan we over naar spuiten. Hopelijk gaat dat wel werken!
Oef sterkte Merel, zware dobber.. Poolvos, ben ik helemaal met je eens. Wat een fijne groep is dit. Hoe gaat het met je? Inmiddels 5 weken opweg.., ben benieuwd! Ik heb inderdaad negatief getest maar vorige week al. Dacht mijn eisprong goed gevoeld te hebben. Het kan natuurlijk van een week of twee weken later alsnog zo zijn, maar durf niet goed meer te hopen. Dit is een typische cyclus voor mij die maakt dat ik start in de MM, inmiddels duurt 'ie alweer langer dan 37 dagen, terwijl ik vorige maand een cyclus had van 29 dagen (hoewel dat in een miskraam eindigde). MvB83, dikke knuffel! Herkenbaar voor mij, ik hoop bijna op ongesteldheid want dan kan ik tenminste beginnen met die pillen. Wat een gek en stom proces is het toch ook, pff..!
Merel veel sterkte! En Nooortje jij ook... dit is ook frustrerend zeg. Toch blijf ik hopen dat jij deze lijst nog op roze gaat!
Ik mag definitief op rood. De vlag kan uit, na 1,5 jaar en 2 miskramen is het (hopelijk) voorbij met deze mega lange, onregelmatige en frusterende cyclussen. Alles is goed zo blijkt, maar mijn onregelmatige cyclus kan wel een zetje gebruiken. Clomid, kom maar op!
Aaah nee Merel en Nooortje Sterkte dames! De eindstand is niet zo mooi maar gelukkig toch 1 zwangere. En nog een positief iets, een heel fijne groep om in te kletsen en door te blijven kletsen in het +9mnd NOD clubje!
♡ NOD-lijst 1 t/m 31 januari ♡ voor meiden die al meer dan 9 maanden bezig zijn 5/6 januari (2) Baby dream - ? jaar - 2e kindje - ronde 11 Pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 21 MMM 8 januari (1) sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na MK) 10 januari (2) Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde ? Loeselein - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM 18 januari (2) Steef85 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Livoli 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na MK) 19 januari (1) duimpje86 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 20 MMM 21 januari (3) Coco17 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 16 Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MK in ronde 1) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (BBZ in ronde 8) 23 januari (2) SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 suzies - 33 jaar - 1e kindje - +/- ronde 24 24 januari (2) Nooortje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 ((V)MK in juni en december) MMM Nienid - 26 jaar - 1e kindje - ronde 27 MMM 27 januari (2) PrincessP - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 MvB83 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 13 Merel v - 31 jaar - 1e kindje - Ronde 15 MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), Zwanger (1), Ongesteld (17), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)