+9 mndn NOD-lijst januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door manaolana, 17 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Ik meld hier ook! Zijn morgen 10 maanden bezig voor een eerste kindje!
    In augustus zwanger geraakt! Helaas bij 6,3wk een miskraam geworden! :(
    Vorige ronde had ik op 10-11-12 dpo een positieve test. Op 14dpo toch ongesteld geworden. :(

Mijn NOD is deze ronde op 15 januari, eerste kindje dus, 28 jaar en ronde 10 (4e na MK)

2. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Thx allemaal! Inmiddels ben ik aangekomen in het buitenland, lees later alles terug.
    Voor nu wens ik iedereen een hele fijne jaarwisseling en ons voornemen staat vast; gezond zwanger worden en blijven!
    Liefs

3. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    De beste wensen dames! Dat 2017 maar een mooie zwangerschap mag brengen!

4. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

De beste wensen iedereen! Hoe was jullie dag? :) hier heerlijk gegeten, was gezellig!

Las toevallig gister dat een bekende alweer zwanger is van de tweede..hadden het tijd geleden er nog over...ook dat wij toen begonnen, zij nog niet... zij wachten nog een paar maanden..maar nu ze begonnen zijn is het ook vrijwel direct raak dus en nu al bijna 3 maanden zwanger ofzo.. dan denk ik echt hoe is het mogelijk, echt ik word ingehaald door de één na de ander. Zoveel bekenden al die véél later begonnen zijn en waarbij t vrijwel direct raak. Ze zei paar maanden geleden ook van "je moet er niet teveel mer bezig zijn het komt vanzelf." Ja makkelijk praten voor iemand die zelf zo vreselijk makkelijk zwanger raakt :( (1e kindje was ongeluk) heb deze zin wel vaker gehoord van mensen die zelf heel snel zwanger worden en is echt zó níet leuk om te horen zulke opmerkingen. Moest het even kwijt, kan me er soms zo verdrietig en machteloos door voelen. Zwangerschapsaankondigingen begin ik steeds moeilijker te vinden. Is dit herkenbaar voor iemand? :(

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

De beste wensen voor dit nieuwe jaar lieve meiden, we kunnen het allemaal goed gebruiken. En zoals ze op de Engelse fora zeggen ;) babydust to you all!

Livoli wat kl*te voor jou dat je hier moet aanschuiven, maar je ben natuurlijk van harte welkom dus ik zal je zo op de lijst zetten.

Baby dream wat verdrietig dat je je door iedereen ingehaald voelt. Dat lijkt mij een uitermate frustrerend gevoel. Hier valt dat gelukkig wel mee. Aan de ene kant is zo'n beetje iedereen al wel voorzien en aan de andere kant is er nog bijna niemand aan toe. Uitzonderingen daargelaten. Maar ik heb niet het gevoel dat ik in een soort van konijnenfokkerij zit :D. En die opmerkingen, OMG die ken ik wel maar al te goed, zeker van mensen die er zelf nog niet echt mee bezig zijn en dus geen idee hebben. Ik vond ooit op de site van Freya een fertiliteitsbingo (https://www.freya.nl/fertiliteitsbingo/). Ik moest best wel lachen maar het is eigenlijk absoluut niet om te lachen... :)

De eerste NOD's zijn helemaal niet zo ver weg. Zijn er hier meiden die vroeg testen? Ik bezwijk meestal op 10DPO. Heb een LF van 10/11 dgn.

6. manaolana

♡ NOD-lijst 1 t/m 31 januari ♡
    voor meiden die al meer dan 9 maanden bezig zijn

5/6 januari (2)
    Baby dream - ? jaar - 2e kindje - ronde 11
    wens voor een brusje sinds februari 2016

Pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 21 - MMM
    kinderwens sinds 2015, deze ronde eerste IUI zonder hormonen

10 januari (1)
    Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde ?
    kinderwens sinds december 2015

15 januari (1)
    Livoli 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na MK)
    10 maanden bezig voor een eerste kindje. In augustus '16 zwanger geraakt. MK bij 6,3 wkn

21 januari (1)
    Poolvos - 28 jaar - 1 kindje - ronde 14
    1,5 jaar geleden in ronde 1 MK met bijna 9 wkn

23 januari (1)
    manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 16
    actieve kinderwens sinds juni '15 en BBZ in maart '16 met bijna 9 wkn

24 januari (1)
    Nooortje - 31 jaar - 1e kindje - ronde ? - MMM
    kinderwens in uitvoering sinds september 2015. MK juni 2016 7+6, vroege MK december 2016. Januari 2017, start MM.

Datumloos (1)
    Steef85 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10
    januari 2016 begonnen aan verwezenlijken van onze wens

Buiten de lijst (0)

Totaal: 8

Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

7. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Zou ik mee mogen schrijven? Sinds het voorjaar kinderwens, vanaf mei besloten er voor te gaan, gestopt met pil, onregelmatige cyclus, na 5 rondes een positieve test. Helaas viel de droom in duigen bij 6,5 week na kloppend hartje op de echo en nu zo goed als 9 maanden verder vanaf start kinderwens, niet zwanger en iedereen om me heen wel. Ik wil ook graag een 2e kindje. Van onze zoon in 1e/2e ronde zwamger dus we hebben in het verleden geluk gehad, nu meer geduld nodig en hoop op een goede zwangersvhap. 8 december is bloeding miskraam begonnen maar 11qdecember vruchtje verloren dus denk nod rond 8 janauri? Maar blijft gokken want de ovulatie testen van action lieten niks zien (ook maar 5 gebruikt) en cyclus was dus onregelmatig.

Sterkte meiden! Het is niet makkelijk als het langer duurt dan je hoopt.

8. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hey Sabagirl!

Welkom hier. Natuurlijk mag je meeschrijven. Jammer dat je ook alweer 9 maanden bezig bent. En wat een heftig verhaal! Hopelijk snel weer zwanger, met een blijvertje!
    We gaan er met z'n allen voor!

Liefs,
    Vos

9. Coco17

Coco17 Actief lid

9 jul 2015
    170
    244
    43
    Hoi meiden,

(helaas) meld ik me hier ook en zou graag met jullie mee willen schrijven. Vorige week m'n menstruatie gehad... Wat toch ineens een week (!) te vroeg was. Dit heb ik al zo'n 6 maanden niet meer gehad en baal flink dat ik toch niet zo regelmatig ben als gedacht. Maar goed, wil iemand mij op de lijst zetten? Ben zelf niet zo handig. NOD is 20 januari, ronde 16(?), 32 jaar.

We blijven gewoon positief denken en 2017 wordt zo ons jaar! Dit jaar zijn wij gewoon diegene die goed nieuws mogen vertellen en zijn wij diegene die een mooie buik mogen showen (even een peptalk voor iedereen hier en voornamelijk voor mezelf ;)).

@ Baby dream: ik snap heel goed hoe je je voelt. Dat heb ik ook, en de ene dag kan ik hier beter mee omgaan dan de andere dag. Ik probeer nu steeds in m'n achterhoofd te houden dat ik niet verdrietig moet zijn over dingen die ik niet kan veranderen. Dit werkt voor mij goed.

Ik zag dat er deze week alweer een paar meiden mogen testen. Super spannend!!! Hopelijk zijn jullie de eersten die dit jaar goed nieuws hebben!

En ook de andere meiden heel veel succes deze maand!!!

10. Loeselein

Loeselein Actief lid

23 mei 2016
    183
    10
    18
    Hoi meiden,
    Wat fijn, een nod lijst voor dames die niet in ronde 1, 2 of 3 zwanger zijn! Natuurlijk niet fijn dat het niet bij iedereen meteen raak is :(

Wil iemand mij toevoegen aan de lijst?
    Loeselein, 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 (denk ik) nod 10 januari. We hebben inmiddels de eerste onderzoeken gehad (echo, bloedprikken en zaadcontrole) en krijgen hier volgende week de uitslag van. Ik hoop natuurlijk dat ik daarvoor al een positieve test heb :)

Het blijft toch spannend iedere maand he?
    Succes meiden!

11. manaolana

#51 manaolana, 2 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2017
    ♡ NOD-lijst 1 t/m 31 januari ♡
    voor meiden die al meer dan 9 maanden bezig zijn

5/6 januari (2)
    Baby dream - ? jaar - 2e kindje - ronde 11
    wens voor een brusje sinds februari 2016
    Pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 21 - MMM
    kinderwens sinds 2015, deze ronde eerste IUI zonder hormonen

8 januari (1)
    sabagirl - ? jaar - 2e kindje - ronde ?
    wens voor een tweede sinds mei 2016, MK in ronde 5 met 6,5 wk.

10 januari (2)
    Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde ?
    kinderwens sinds december 2015
    Loeselein - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM

15 januari (1)
    Livoli 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na MK)
    10 maanden bezig voor een eerste kindje. In augustus '16 zwanger geraakt. MK bij 6,3 wkn

21 januari (1)
    Coco - 32 jaar - 1e kindje - ronde 16 (?)

21 januari (1)
    Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14
    1,5 jaar geleden in ronde 1 MK met bijna 9 wkn

23 januari (1)
    manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 16
    actieve kinderwens sinds juni '15 en BBZ in maart '16 met bijna 9 wkn

24 januari (1)
    Nooortje - 31 jaar - 1e kindje - ronde ? - MMM
    kinderwens in uitvoering sinds september 2015. MK juni 2016 7+6, vroege MK december 2016. Januari 2017, start MM.

Datumloos (1)
    Steef85 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10
    januari 2016 begonnen aan verwezenlijken van onze wens

Buiten de lijst (0)

Totaal: 11

Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

12. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Welkom nieuwe meiden en voor iedereen de beste wensen voor 2017!

De spanning begint bij mij toch wel te stijgen nu. Wat duurt wachten toch lang zeg :(. Ben ook constant aan het zoeken naar wat ik voel en of dat iets te zeggen heeft. Herkennen jullie dat?

13. manaolana

Welkom nieuwe dames, ik heb jullie op de lijst gezet. Als er iets niet klopt hoor ik het wel. En bij ontbrekende gegevens heb ik een ? neergezet.

Ik heb goed nieuws om het jaar mee te beginnen! Heb vandaag een doorverwijzing gekregen :D. En 23 januari (op dit moment NOD, kan nog verschuiven) al een intake staan. Via de HA is het sperma van mijn vriend al getest en dat was goed. Ik heb vandaag bloed geprikt voor antistoffen voor chlamydia, daar krijg ik donderdag de uitslag van. Het is natuurlijk niet fijn dat dit allemaal nodig is maar ik ben wel blij dat er iets gaat gebeuren.

14. Baby dream

Welkom nieuwe dames. Ik had vanmorgen een heel licht tuurstreepje, zit 8/9dpo. Zall wel vals zijn ofzo. Maar wilde gewoon even testen, morgen gesprek bij de gyn. Anderen zagen hem ook, ben zelf wel heel nuchter, paar maanden geleden ook hele lichte test en daarna toch weer wit

Bijgevoegde bestanden:

15. Baby dream

Dipstick van 2besure net gaf niks aan. Weg hoop. Kl*te kruidvat!

16. manaolana

Baby dream ik zie helaas niets op je KV testjes. Maar kwaliteit gaat hier hard achteruit na uploaden natuurlijk. Als jij wel iets ziet... En vergeet niet dat de KV-testen zeer gevoelig zijn (ik geloof al vanaf 8 hCG) dus een witte 2besure zegt niets. Wellicht is die veel minder gevoelig. Het is nog super vroeg met 8/9DPO, de innesteling kan zelfs nog moeten komen! Geef de moed nog niet op.

17. Baby dream

Aantal meiden zagen 'm wel, maar ik heb altijd een korte LF, daarom besloot ik keertje vroeg te testen. En idd kwaliteit hier is helaas ook niet super..

Ik wacht af, morgen naar de gyn

18. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Succes morgen Baby dream bij de gyn. Laat je ons weten hoe het ging?

Als iemand nog een keer de lijst aanpast dan mag er bij mij ronde 13 komen te staan :(

19. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    @coco welkom!

@loeselein: ja het is iedere keer weer spannend, denk er constant aan en denk bij alles wat ik voel, is dit teken van menstruatie of zwangerschap, om gek van te worden. Het is een wens die constant aanwezig is.

@manaolana dank Je Wel! Ik ben 30 jaar en dit is ronde 1 na mk.

@baby dream: spannend hoor, benieuwd wat de gynaecoloog morgen zegt.

Hier stijgt de spanning flink, wat meer puisten teken van menstruatie maar ook meer afscheiding, vorige keer teken van zwanger zijn en sinds gister een gevoel in mijn onderbuik, innesteling? Worden lange dagen tot het weekend :( en weet ook niet waar ik op hoop, ben eigenlijk ook wel heel bang om weer zwanger te raken en het weer te kunnen verliezen. En zo malen mijn gedachten maar door want ongesteld wil ik eigenlijk ook niet worden.

20. SuperEendje

SuperEendje Actief lid

17 jun 2016
    274
    18
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik doe graag met dit topic mee.

Super Eendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9
    sinds december 2015 gestopt met pil. Vanaf maart actief met ovu testen, vandaar ronde 9.

Manlief wordt onderzocht. Uroloog denkt aan retrograde ejaculatie, omdat zaadcontrole niet lukt vanwege te weinig sperma.
    Dus beginstadia voor eventuele mmm...

Ik vind het nu emotioneel zwaar worden omdat collega's, vriendinnen nu ook zwanger raken en allemaal binnen half jaar.
    Daarom dit topic fijn omdat we allemaal al wat langer bezig zijn.

Ik wens iedereen een mooi vruchtbaar 2017 toe, dat het ons gegund is om een wondertje te mogen krijgen.

Deel Deze Pagina