Dat mag zeker. Ik heb vorige week een hsg onderzoek gehad en we kijken even aan of dat mss wat geholpen heeft of doet. Zo kunnen we ook even aan het idee wennen. Zullen wel 3 lange maanden worden.
Ah dat snap ik dan . Heb gehoord dat je de maanden na een hsg wat meer kans hebt dus hoop echt dat dat voor jullie geldt! Hier over een week intake bij de gyn en dan wil ik ook vragen om een hsg. Ivm met mijn BBZ wil ik best wel graag weten of de eileider die ik nog over heb eigenlijk wel goed doorgankelijk is . Is de hsg jou mee of tegen gevallen? Ik lees zo veel verschillende verhalen.
Het is mij echt meegevallen. Ik vond het 3 min vervelend met eendebek, slangetje enzo. Daarna 3 min wat kramming gevoel. En wat buikpijn achteraf maar dat was ook zo weer weg. Wel op advies anderhalf uur van te voren 2 para en 1 ib ingenomen. En ik kan me ook voorstellen als je wel een blokkade ofzo heb je dan wel iets meer voelt. Bij ons was alles goed. Ik hoop voor je dat dat kan. Je zal wel eerst door het hele protocol moeten. Maar hopelijk dat dat allemaal niet hoeft en dat het toch nog spontaan gebeurt.
♡ NOD-lijst 1 t/m 31 januari ♡ voor meiden die al meer dan 9 maanden bezig zijn 5/6 januari (2) Baby dream - ? jaar - 2e kindje - ronde 11 Pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 21 MMM 8 januari (1) sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na MK) 10 januari (2) Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde ? Loeselein - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM 15 januari (1) Livoli 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na MK) 19 januari (1) duimpje86 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 20 MMM 21 januari (3) Coco17 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 16 Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MK in ronde 1) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (BBZ in ronde 8) 23 januari (1) SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 suzies - 33 jaar - 1e kindje - +/- ronde 24 24 januari (1) Nooortje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 ((V)MK in juni en december) MMM Datumloos (2) Steef85 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Buiten de lijst (0) Totaal: 14 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Fijn dat het voor jou is meegevallen! Wat bedoel je met het hele protocol? Mijn vriend heeft al sperma ingeleverd en dat was goed. Ik ben geprikt op antistoffen chlamydia, die waren er ook niet. Ik kan mijn temperatuurkaartjes van de afgelopen zes maanden overleggen waaruit blijkt dat ik in ieder geval een eisprong heb. Ik heb me ingelezen in het oriënterend fertiliteitsonderzoek en ik had gehoopt dat we bijvoorbeeld na een maand cyclus analyse al wel serieuze stappen zouden kunnen zetten... En ik snap dat ze niet zomaar een hsg doen maar ik heb natuurlijk wel die BBZ gehad, dat is toch wel een indicatie geloof ik. Tenminste de HA vond het een logische zet om te vragen om een hsg.
Hoi dames, Wat fijn dat er zo'n groepje is gestart! Ik heb me al een tijdje niet voor een NOD lijst aangemeld juist om deze reden. Wij zijn nu in ronde 14. Nog geen een keer een positieve test in handen gehad. NOD is 27 januari en nu denk ik 2 dpo. Donderdag een knaltesr gehad, maar ik doe niet aan temperaturen. Dus als ik uitga van 48 uur eisprong na de positieve test zit ik nu dus op 2 dpo. Mocht het deze ronde weer niet raak zijn gaan we naar de ha. Spannend dus! Ik ben trouwens 31 jaar en ik heb al een zoon uit een andere relatie.
♡ NOD-lijst 1 t/m 31 januari ♡ voor meiden die al meer dan 9 maanden bezig zijn 5/6 januari (2) Baby dream - ? jaar - 2e kindje - ronde 11 Pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 21 MMM 8 januari (1) sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na MK) 10 januari (2) Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde ? Loeselein - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM 15 januari (1) Livoli 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na MK) 19 januari (1) duimpje86 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 20 MMM 21 januari (3) Coco17 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 16 Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MK in ronde 1) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (BBZ in ronde 8) 23 januari (1) SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 suzies - 33 jaar - 1e kindje - +/- ronde 24 24 januari (1) Nooortje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 ((V)MK in juni en december) MMM 27 januari (1) PrincessP - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 Datumloos (1) Steef85 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Buiten de lijst (0) Totaal: 15 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
♡ NOD-lijst 1 t/m 31 januari ♡ voor meiden die al meer dan 9 maanden bezig zijn 5/6 januari (2) Baby dream - ? jaar - 2e kindje - ronde 11 Pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 21 MMM 8 januari (1) sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na MK) 10 januari (2) Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde ? Loeselein - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM 15 januari (1) Livoli 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na MK) 18 januari (1) Steef85 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 19 januari (1) duimpje86 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 20 MMM 21 januari (3) Coco17 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 16 Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MK in ronde 1) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (BBZ in ronde 8) 23 januari (2) SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 suzies - 33 jaar - 1e kindje - +/- ronde 24 24 januari (1) Nooortje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 ((V)MK in juni en december) MMM 27 januari (1) PrincessP - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 15 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie. Als mijn kruis in FF klopt dan is vandaag voor mij 12DPO en dan is dus 18 januari mijn NOD, dus spannend! Gisteren voelde ik me anders dan normaal maar kan niet beschrijven hoe. Geen symptomen zoals pijnlijke borsten oid. Ben erg benieuwd wat mijn temp morgen doet aangezien die de vorige keren op 13DPO omlaag kelderde. Helaas zie ik alleen maar rood van de dames die tot nu toe hun NOD hadden Livoli gisteren was jouw NOD. Hoe gaat het met jou? Nieuwe dames welkom! Hopelijk komt er snel wat roze op de lijst!
Mijn NOD verschuift een aantal dagen! Heb echt zo'n rare ovulatietesten gehad! Maar denk nu bijna zeker mijn NOD woensdag is, ook 18 januari dus. (Dan zit ik op 10dpo. Normaal wordt ik rond de 8 a 9 dpo ongesteld, dus spannende dagen weer). Heb nog niet getest!
Hi allemaal, Idd rustig hier. Ik merk ook dat ik bewust wat afstand probeer te houden, dat lukte tot gisteren heel goed. Moet even mijn verhaal kwijt, weet zo langzamerhand niet meer waar dit kan. Na een heel fijn weekend hoorde ik gisterenavond dat mijn beste vriendinnetje zwanger is. Ik gun het haar erg. Maar vind het zo erg voor mezelf. Ze is direct begonnen in MM en kreeg na 3 maanden een miskraam. Heeft dit veel met mij gedeeld, wat voor mij soms erg heftig en claimend was. Hier moest ik sterk in afgrenzen, pfff. Inmiddels is zij een half jaar bezig en nu dus zwanger. Ik zag mezelf letterlijk zitten met mijn lege buik. Nu moet ik opnieuw bedenken hoe ik hiermee om wil gaan en opnieuw grenzen gaan voelen en bedenken om dit dragelijk te houden. Momenteel 3 vriendinnen bevallen en 4 zwanger. Jemig, wat is dit gevoel toch vreselijk naar. Ik stort me de komende tijd maar extra op werk denk ik...
Noooortje, precies zo'n zelfde situatie hier. Snap hoe jij je voelt, maar blijf hoop houden! Weet op het moment ook niet zo goed wat ik er op moet zeggen. Het blijft zo lastig. Ik weet ook gewoon dat er bij mij meer vriendinnen komen die het gaan zeggen. Ik zie het gewoon aan ze of zo.
Hey lieve meiden, ik lees hier nog wel mee en vind het toch wel leuk om hier ook nog mee te kletsen, ookal zit ik eigenlijk in het NOD groepje begin januari.. zit ondertussen op dag 12 van ronde 12. Ben maar vast gestart met ovu testen.. Nooortje: Oh lieve meid toch.. Ik begrijp je gevoel helemaal. Ik herken het zelf ook. De één na de andere bekende zwanger. En soms lijk je het inderdaad gewoon aan te voelen van 'die is vast zo zwanger.' En ja hoor, dan is hetook zo. En wat doet het soms pijn he.. Ik vind het ook erg moeilijk om er positief op te reageren. Van binnen word ik dan zo kwaad vooral kwaad op mijn lijf. Anderen wel zwanger zien worden (vaak nog erg makkelijk ook bij de meeste die ik dus ken, of je leest weer iets over een ongeplande zwangerschap waar diegene eigenlijk niet op zit te wachten). En ja dat gevoel is zo vreselijk naar. Wil je even een hele dikke knuffel geven! Fijn dat er dit soort groepjes nu opgestart zijn. Manaolana: Ik heb ook een hsg gehad en 3 cyclus analyses. Ik was als de dood voor de hsg..maar het is me echt super meegevallen. De eendenbek voelde ik amper, toen het slangetje in de baarmoedermond werd geplaatst had ik een lichte menstruatiepijn. Het enige wat ik wel vrij heftig vond was de contrastvloeistof die ingespoten wordt. Dat geeft een soort weeën. Logisch natuurlijk want je lijf denkt: hey dit ken ik niet, weg ermee! Toen ik dacht dit trek ik niet en begon auwww te roepen zei de gyn dat het al klaar was Ik snap dat je er naar gaat vragen en lijkt me in jouw geval ook een goed plan om te doen. Ik kreeg van tevoren naproxen tabletten en heb er pcm bij gebruikt. Het viel me echt mee, maar verschilt per persoon Succes de meiden op het wachtbankje!
Thx lieve meiden, jullie (h)erkenning doet me goed!! @Manola, ik lees mee rondom hsg. Heb in het verleden eileiderontsteking gehad, ook een indicatie voor deze ingreep.. @Babydream, gezellig als je hier meepraat. Jij dus op zoek naar je ei? Toch altijd weer spannend wanneer je 'm vind en of het dan gaat zoals je dat zou willen.
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier, dus weet nog even niet zo goed hoe het allemaal werkt, haha... Ik heb een beetje gelezen op dit forum en denk dat ik in dit topic aan het juiste adres ben met mijn ronde 13! Ik ben 33 jaar en sinds december 2015 zijn mijn man en ik serieus bezig met onze kinderwens. Helaas is het ons tot nu toe nog niet gelukt, ik heb ook nog nooit een positieve zwangerschapstest in handen gehad. Inmiddels zijn bij ons de eerste testjes gedaan (ik wilde niet meer afwachten en gelukkig snapte mijn HA dat). Mijn man is getest, bij hem is alles goed. Ik heb bloedgeprikt en er zijn geen chlamydia-antistoffen aangetroffen, dus dat is ook top. Op 26 januari hebben wij nu een intake-gesprek in het ziekenhuis en krijg ik gelijk een eerste inwendig onderzoek. Spannend! Mijn NOD zou op 26/27/28 januari zijn, dus vandaar mijn berichtje hier. Groetjes!
Hallo Dames, Ook ik meld mij aan, al is mijn NOD dag dichterbij dan ik durf te denken. 23 januari is mijn NOD dag en inmiddels al 24+ maanden bezig, onbekend vruchtbaarheidsprobleem alhoewel zowel mijn man als ik de afgelopen jaren met gezondheidsproblemen en bijhorende operaties zijn geconfronteerd. Nog nooit een positieve test in mijn handen mogen hebben, ik hoop zo dat deze ronde voor ons de derde keer scheepsrecht is
♡ NOD-lijst 1 t/m 31 januari ♡ voor meiden die al meer dan 9 maanden bezig zijn 5/6 januari (2) Baby dream - ? jaar - 2e kindje - ronde 11 Pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 21 MMM 8 januari (1) sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na MK) 10 januari (2) Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde ? Loeselein - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM 15 januari (1) Livoli 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na MK) 18 januari (1) Steef85 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 19 januari (1) duimpje86 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 20 MMM 21 januari (3) Coco17 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 16 Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MK in ronde 1) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (BBZ in ronde 8) 23 januari (2) SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 suzies - 33 jaar - 1e kindje - +/- ronde 24 24 januari (1) Nooortje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 ((V)MK in juni en december) MMM Nienid - 26 jaar - 1e kindje - ronde 27 MMM 27 januari (1) PrincessP - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 16 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD-lijst 1 t/m 31 januari ♡ voor meiden die al meer dan 9 maanden bezig zijn 5/6 januari (2) Baby dream - ? jaar - 2e kindje - ronde 11 Pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 21 MMM 8 januari (1) sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na MK) 10 januari (2) Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde ? Loeselein - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM 15 januari (1) Livoli 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na MK) 18 januari (1) Steef85 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 19 januari (1) duimpje86 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 20 MMM 21 januari (3) Coco17 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 16 Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MK in ronde 1) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (BBZ in ronde 8) 23 januari (2) SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 suzies - 33 jaar - 1e kindje - +/- ronde 24 24 januari (1) Nooortje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 ((V)MK in juni en december) MMM Nienid - 26 jaar - 1e kindje - ronde 27 MMM 27 januari (1) PrincessP - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 MvB83 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 13 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 17 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom Princessp, nienid en MVB! Leuk dat onze lijst nog steeds een beetje groeit, maar natuurlijk rot dat ook jullie in onze "categorie" vallen.. En welkom terug Steef! Je bent nu één van de eerste met NOD; het duimen voor Livoli en jou is begonnen @Noortje ik herken heel erg wat je zegt. Iedereen om ons heen is zwanger en heeft baby's.. ..en gisteren sprak ik een kennis die aan het klagen was dat ze "al" 3 maanden aan het proberen was. Ik gun het haar natuurlijk net zoveel als anderen; maar tegelijkertijd denk ik ook "kom op! Doe normaal"! Hier gaan de 2 weken weer net zo traag als altijd.. Liefs! Vosje
♡ NOD-lijst 1 t/m 31 januari ♡ voor meiden die al meer dan 9 maanden bezig zijn 5/6 januari (2) Baby dream - ? jaar - 2e kindje - ronde 11 Pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 21 MMM 8 januari (1) sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 (1e na MK) 10 januari (2) Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - ronde ? Loeselein - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 MMM 18 januari (2) Steef85 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Livoli 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na MK) 19 januari (1) duimpje86 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 20 MMM 21 januari (3) Coco17 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 16 Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MK in ronde 1) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 (BBZ in ronde 8) 23 januari (2) SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 suzies - 33 jaar - 1e kindje - +/- ronde 24 24 januari (2) Nooortje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 ((V)MK in juni en december) MMM Nienid - 26 jaar - 1e kindje - ronde 27 MMM 27 januari (2) PrincessP - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 MvB83 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 13 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 17 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (5), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)