bij jullie ook? cb ovulatietest!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by delara80, Apr 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. delara80

delara80 Lid

Jan 18, 2014
    61
    1
    8
    hallo dames,

hier even wat onzekerheid :(

ik heb een ovulatietest gedaan (digitaal van cb)
    3 dagen geleden was het resultaat gewoon blanco.. en vandaag een knipperende smiley!!

MAAAAAR die smiley hoort 48 uur te blijven staan op het display en dat is dit keer dus niet het geval.

heeft iemand dit ook ooit meegemaakt? en weet iemand waar dit aan ligt?

het enige wat ik o.a. heb gelezen is dat je zo n test in de ochtend moet doen met ochtend urine. en dat andes dus een smiley kan verschijnen zonder dat je echt een eiersprong hebt gehad.

maar ik heb ook gelezen dat je het juist NIET met ochtendurine moet doen.

wie o wie weet meer ???

2. delara80

delara80 Lid

Jan 18, 2014
    61
    1
    8
    Sorry dames,

Klinkt heel dom misschien maar de reden dat die smiley weer verdween was omdat het niet "het piek moment" was. Hij knipperde ook ipv stil blijven staan op t scherm.

Maarja ik ben nog niet zo thuis in die testen :s dus snap er nog niet zoveel van ondanks dat ik de gebruiksaanwijzingen goed heb gelezen.

3. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Van de CB ovulatietest weet ik niks, maar bij de digitale zwangerschapstest staat geloof ik ook dat ie 48 uur moet blijven, maar dat stond ie bij mij ook echt niet.

4. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Als je een continue brandende smiley hebt, dan blijft hij staan. De knipperende is nog niet je piek, dus die moet wel weg zijn voor het testen van de volgende dag!!

Ik had soms wel 7 dagen een knipperende, ben niet zo fan van deze testen....Die roze zijn beter.

Share This Page