Hoi, ik probeer al 11 maanden zwanger te worden en vanacht om 04:00 test gedaan en vanochtend om 8:00 zie foto. Op de foto van 4:00 zie ik een streep. Alle maanden bleef de Kruidvat test Omo wit. Wat denken jullie. Please verlos me van mijn onrust.
Ik zie op de onderste alleen een pennestreepje. Ik zou deze nog niet als positief zien. Duim dat hij de komende dagen een mooie brede streep gaat geven.
Je wordt bijna gedwongen hem te zien door jouw eigen streepje . Ik snap wel wat je bedoeld maar zou hem nog niet als positief beschouwen.
Ik zie ook (nog) niks, ik zou morgen nog een testje doen! Hopen dat je dan een duidelijke streep hebt
Ik heb vorige week een vaag streepje gehad zoals deze een was de volgende dag negatief. Gister toch een iets duidelijker streepje en nu positief getest. Kan dus nog alle kanten op. Maar zal heel hard voor je duimen!!!!!!
Ik zie wel iets, maar dat vind ik wel vaker bij de kV. Denk dat je deze nog niet als positief moet zien (de ellende met dit soort strepen is dat ik zelf altijd wel hoop krijg.. Onterecht vaak helaas 😉