probeer maandagochtend al in te slaan, veel van de C1000 folder aanbiedingen zijn momenteel binnen 2 dagen uitverkocht.
Inderdaad! Ik ga voor 2 of 3 x 9 pakken... M'n 2e komt over een 5 weken....heb dan genoeg doekies nodig!
had de advertentie gezien en sta der maandag vroeg aan de deur om in te slaan haha. heb altijd pamperdoekjes. ook hier komt een 2e aan dus inslaan is hier wel nodig
mijn buurvrouw was vanmorgen om 10.00 bij de c1000. heel veel aanbiedingen waren op en ze zag geen doekjes van pampers. zullen wel op zijn jammer jennefer
doen ze bij de c1000 dan niet aan iets van een bonnetje ofzo net zoals bij sommige andere winkels ............als de produkten niet meer voorradig zijn dat je ze dan volgende week ofzo voor die prijs kan halen?
Dat is nou altijd zo "irritant" met zulk soort aanbiedingen, dat t de eerste dag al op is...... je weet toch als je zulke aanbiedingen aankondigt dat er storm op loopt, zorg dan dat je voor de hele week genoeg hebt!! snappen die winkels dat nu nog niet????
ja en ook vandaag al weer op om half 12 raar en dan komen ze elke dag binnen hmmz raar vind dat zo irritant als ze weten dat het zo vaart loop laten ze dan genoeg bestellen en niet elke dag pff
de truc is volgens mij als het op is dat mensen wel andere boodschappen meenemen. draaien ze toch een mooie omzet. kruidvat is daar erg goed in...
heb me zus op pad gestuurd en is voor doekjes geslaagd. Mooi meegenomen en ik weet zeker dat ik niet meer koop dan ik nodig heb haahahaha