Hallo!! We hebben nog steeds geen jongensnaam en we zijn het inmiddels spuugzat om nog meer oneindige namenlijsten door te spitten met de meest onmogelijke creaties. De namen die we hebben opgeschreven zijn: Daan, Stijn, Thijs, Nick, Teun, Stef, Thom. Maar ik ben bang dat dé naam er nog niet bij zit. Toevallig allemaal maar 1 lettergreep; maar dat is geen voorwaarde. Ook mogen de namen wel wat minder gewoontjes, maar liever niet te apart. De naam mag niet met een R beginnen, omdat ik die letter niet zo goed uit kan spreken. Wie kan ons helpen? Alvast bedankt!!
Een leuk lijstje!!! Er is geen een naam die ik niet mooi vind. Nog enkele ideetjes: Joep Joes Gijs Mike Mick Dex Lex
Stef was onze jongensnaam! Niet gebruikt, we kregen een mooie dochter. Misschien zit hier wat tusssen voor je: Mart Thom Luuk Nick Stan Bart
Jullie zitten in de goede richting te denken, bedankt allemaal! Misschien moet ik niet te moeilijk denken en maar gewoon een naam kiezen. Ik zit nml te wachten op DE naam, maar misschien bestaat ie niet... Als jullie nog meer ideeën hebben, graag..
Je wilt zo te zien wel 'Hollandse' namen of niet persé? Mees Lex Ben Dylan Felix Isaac Nou ja, betwijfel of er een naam tussenzit die je nog niet bent tegengekomen Moeilijk hè?
Vind het grappig dat je schrijft dat je de R niet kan uitspreken, ik kan dat ook niet.. Mijn vriend pest me er altijd mee