beetje dom....

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door ccwomen, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat ik al 1,5 dag per ongeluk mn zoontje nummer 2 voeding van de omneo geef....terwijl die dit natuurlijk nog lang niet mag hebben!!!!
    Heel stom van me:( ik gelijk het cb bellen,maar ze zei dat het geen kwaad kon maar dat ik er natuurlijk niet meer door moest gaan!
    Nou dat snap ik natuuurlijk!
    Echt zo stom van mezelf, ik let juist altijd goed op of ik goeie voeding heb gepakt in de winkel, nu dus een keer niet goed opgelet blijkbaar...
    Maar wilde over gaan op de kruidvat eigen merk voeding en dit dan langzaam afbouwen en mengen zodat ik uiteindelijk over kon op de kruidvat voeding, maar nu ben ik dus gelijk over gegaan omdat ik geen nutrilon nm 1 meer heb!
    cb wist hiervan en zei dat ik dan gewoon gelijk over moest, kan dit geen kwaad voor mn zoontje?
    Of moet ik er toch een pak nutrilon omneo bij gan halen en dan zachtjes aan mengen en zo overstappen???
    Wat denken jullie?
    En nog een vraagje, mn zoontje ontlasten niet makkelijk vandaar de omneo voeding, en daar deed ie het eerst heel goed op en had hij vaker ontlasting, maar nu is ie er goed aan gewend en heeft 1 keer in de 3a4 dagen ontlasting, dus nog niet echt veel zeg maar, maar hij heeft hier verder geen last van!
    Nou had ik wel eens gelezen dat ze van de kruidvat ook makkelijker ontlasting hebben.....?
    Heeft er iemand ervaring mee of dat t juist nog minder ging worden?!
    Zo wat een vrage.....:) haha
    Hoop op veel reacties!!!;)

Deel Deze Pagina