Echo met 5.5 ivm bloedverlies

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Suze29, 20 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Vrijdag mag ik een hele vroege echo, omdat ik al een week lang donkerrood bloed verlies. Steeds een heel klein beetje, en ook wat bruinig.
    Omdat ik in september ook een mk heb gehad, ben ik hier wederom erg bang voor alhoewel ik geen krampen heb.

Heeft er iemand ervaring met zo'n vroege echo? Is er dan uberhaupt wat te zien?
    Kan ook zijn dat ik een paar dagen verder ben, zo rond de 6 weken maar dat weet ik niet exact. Ik ben dan in ieder geval 5.5 en dus misschien een paar dagen verder.

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Ze zouden op die termijn een vrachtzaken moeten zien met wellicht daarin een dooierzakje.
    Vind het dagelijkse rode bloedverlies alleen niet zo positief klinken.....

3. karlijn

karlijn Niet meer actief

Ik heb er te weinig verstand van om je te vertellen wat je kunt zien op een echo op dat termijn, maar ik heb ook bloedverlies gehad en dit was ook donkerrood, werd later bruin. Net zoals vele vrouwen die dit ook gehad hebben waar de zwangerschap wel goed verlopen is.
    Natuurlijk kun je er nu geen pijl op trekken en hoop ik gewoon op het goede voor je.
    Veel succes vrijdag bij je echo!

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Met wat geluk zie je een kloppend hartje. Dit hoeft nog niet. Wat je moet zien is een vruchtzakje met dooierzakje en een vruchtje.
    Spannend!

5. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Ik heb een echo gehad met dat termijn ivm bloedverlies en krampen! Bij mij was er een zwangerschapsring te zien en alles was oke. Bloedverlies zegt niets meid. Ik heb nog steeds regelmatig bloedverlies maar alles gaat nog steeds goed. Inmiddels 17 weken en 5 dagen zwanger.

Geniet van je zwangerschap!

6. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Dit was trouwens mijn echo met dit termijn. Dan heb je een beetje een idee. Dit kleine ding is straks al bijna 18 weekjes. Haha.

Bijgevoegde bestanden:

7. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Ik heb afgelopen maandag een echo gehad i.v.m. bloedverlies. Helaas bij mij dus geen positief verhaal. Bij mij zag je nog maar een heel klein zwart vlekje maar de rest was al opgeruimd door mijn lichaam. Bloedverlies hoeft niet altijd te betekenen dat het fout gaat.

8. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Bedankt meiden, voor jullie reacties. Het kan dus alle kanten op, das wel duidelijk....

Wat een bijzondere echo zeg! Dan weet ik wat ik kan verwachten, dankje! (tenminste als het goed zit)
    Heel spannend, morgen weten we meer!

Sterkte Twins met het verlies, heel verdrietig.

9. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Dit was mijn echo met 5 weken en 4 dagen en die was uitwendig. Het ligt heel erg aan het apparaat of ze iets kunnen zien met dit termijn.

Bijgevoegde bestanden:

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Spannend suze, benieuwd naar morgen

Ik duim voor je

11. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Das een mooie echo zeg!! Dat hoop ik dan ook te zien. Ik krijg een echo in het zh hopelijk hebben ze daar n goed apparaat dan.

Dankje molensteen!

12. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik ga voor je duimen Suze29! spannend.

13. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Ik had deze echo gemaakt bij een echo centrum. Ik had namelijk met 5 weken en 2 dagen ook bloedverlies gehad, het stroomde er echt helder rood uit en kon niet wachten op de echo in het ziekenhuis met 6 weken nog wat. ik vind de echo's in het ziekenhuis kwa kwaliteit eerlijk gezegd wel minder.
    ik hoop echt dat jij ook zo'n super mooie echo krijg!

14. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Nou, dat hoop ik ook Gabbel!

Tjee, jij hebt er lang op moeten wachten zeg. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap, en een prachtig gezond beegje!

15. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Dank je wel. Ja we hebben heel wat ellende moeten doorstaan maar nu zwanger van ons wonder kindje. We hadden echt alle hoop opgegeven en gingen er al vanuit dat we nooit vader en moeder zouden worden. Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Ik durf er nu ook pas echt in te geloven. Heb echt de eerste weken angsten uit gestaan. Met die 5 weken echt heftig bloedverlies gehad en tussen week 7 en 8 ook dagelijks bloedverlies met afvegen.

Hoelaat heb je de echo vandaag! ik duim echt voor een super mooie echo!!!!

16. karlijn

karlijn Niet meer actief

Suze succes vandaag!! Hoelaat heb je de echo?

17. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Jullie hebben er bijna 10 jaar op moeten wachten Gabbel?? Tjee, kan me dan indenken dat je er dan geen hoop meer op hebt.
    En dan ook nog zulk heftig bloedverlies! Hebben ze daar een verklaring voor gegeven?
    Dan denk je natuurlijk meteen het ergste. Was er bij jou toen ook een echo gedaan met 5 weken?
    Dan is mijn 2 jaar nog niets....
    Echt ontzettend geweldig fantastisch voor jullie dat je de 12 weken grens over bent, dat lijkt mij ook zo'n opluchting!

Ik heb om 11.50 uur de echo. Echt super nerveus!! Ik laat het jullie weten

18. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Net terug, en niet echt heel positief...
    Er was niet echt iets te zien, terwijl ik nu rond de 5 en een halve week zwanger zou moeten zijn, dus op zijn minst zou ze een klein vruchtje moeten zien zei ze.
    Er was wel veel verdikt baarmoederslijmvlies, en daarin een heel klein zwart rondje, maar dat was eigenlijk te klein voor bijna 6 weken.
    De apparatuur was net nieuw, dus ze heeft ook nog een echo gedaan met de oude apparatuur, maar ook daar hetzelfde te zien.
    Ik heb gevraagd hoe reeel het is dat ik dus echt zwanger ben, ze zei eerlijk dat ze wel een zwangerschap ziet, vanwege het bm slijmvlies, maar dat het zwarte dingetje dus al echt groter had moeten zijn.
    Theoretisch gezien zou het kunnen dat de innesteling heel laat is geweest, dus er gewoon nog niet veel te zien. Maar als ik eerlijk ben voor mezelf wil ik gewoon geen hoop meer hebben dat het goedkomt.
    Ik verlies donkerrood bloed/bruinig, heb totaal geen symptomen en er is zo goed als niets te zien op de echo. Dat maakt het voor mij dat de zwangerschap gewoon niet goed doorzet, en het dus een mk wordt/is.

Ik heb ook nog bloed laten prikken, ik mag na 15.30 uur bellen. En dinsdag weer een echo, om te kijken of er dan weer meer te zien is of niet.
    Eerlijk gezegd geloof ik er niet meer in, en ik wil ook niet teveel hoop hebben waarna het na dinsdag weer bevestigd wordt dat het niks meer gaat worden.
    Dus allemaal ruk....

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh balen :( hoop op een wonder dinsdag maar klinkt idd niet heel goed nee.

20. karlijn

karlijn Niet meer actief

Hé bah suze wat een kl*te nieuws zeg. Het ziet er allemaal echt niet hoopgevend uit. Wil je dan ook geen valse hoop nog geven, maar gewoon sterkte wensen deze dagen en heel veel succes weer dinsdag!! Xxx

Deel Deze Pagina