9 weken druk bewegen!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door rce86, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Wij hebben het ook meteen aan ouders, toen zussen en daarna beste vrienden verteld..precies hetzelfde dus;)
    Ik werk als gastouder, heb een kleine naschoolse opvang,en ben coordinator van het overblijf op een basisschool dus moet het nog aan alle ouders vertellen. Vind dit wel moeilijk ben bang dat ze raar zullen opkijken omdat ik nog zo jong ben en dat ze zich zorgen gaan maken om wie er dan voor hun kinderen gaat zorgen rond de uitgerekende datum.
    dus wacht er nog maar even mee :p

2. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik heb vandaag mijn 1e echo gehad, ik heb alleen maar een smile op mijn gezicht. Hartje klopt goed! Ik dacht zelf dat ik al 10,5 week was...maar ik ben 9 weken en 3 dagen en mijn uitrekendatum is nu dus 23 mei 2009! Hebben een uitdraai meegekregen en vanavond laten we deze zien aan mijn ouders.
    Mijn beeb bewoog overigens niet echt, tenminste, ik heb niets waar kunnen nemen.
    De aanzet van de armpjes en beentjes waren ook al heel goed te zien, echt leuk

3. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Leuk! Ik 20 mei uitgerekend!
    Volgens mij was het bij mij erg toevallig dat het kindje net bewoog tijdens de echo!
    En wat voor kwaaltjes heb jij?
    Liefs

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi ik had een echo met 9 weken precies en die van mij sprong ook op en neer wel ongecontroleerde bewegingen, vond het juist leuk en fijn om te zien dat hij volop actief was. Dan doet ie het goed toch?

ik wist met 4 weken dat ik zwanger was en heb het toen meteen verteld aan mn ouders zus en broer en de schoonfamilie en beste vrienden. Ze moesten het van ons wel stil houden naar de rest. Het kan dan altijd nog misgaan en we hadden toen nog geen echo gehad. Maar iedereen wist al wel dat we bezig waren met het proberen zwanger te worden.
    groetjes

5. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Nou in het begin vooral misselijkheid en overgeven, nu niet echt spectaculaire dingen. Hopelijk blijft het zo..haha

6. deesjuhhh

deesjuhhh Lid

3 nov 2008
    76
    0
    0
    rotterdam
    ik heb ook een echo gehad met 9 weken en die van mij fietste heel mijn baarmoeder door =D>

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier ook een druktemaker met 7 weken, en met de nekplooimeting was het nog veel erger :D Ik vond dat wel leuk, want het duurde heel lang voordat ze goed kon meten door al dat gewiebel haha :)

Deel Deze Pagina