20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Saskia86, 18 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Maandag hebben we de 20 weken echo, en ben nu al op van de zenuwen! Haal de raarste dingen in mijn hoofd, en wat ga ik doen! Het allerslimste natuurlijk! Ik ga op internet zoeken! Dom dom dom! Eerst hebben we de 20 weken echo en daarna afspraak bij de gyneacoloog. Eerdere echos zagen er goed uit, maar goed dan kijken ze alleen globaal! pffff zou blij zijn als het dinsdag was!

2. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    herkenbaar! Wij hadden hem vorige week. geen oog dicht gedaan en dan lees je allemaal verhalen die niet okee zijn. vreselijk. bedoel je bent op de helft en als t dan niet goed gaat... je koopt natuurlijk allemaal spulletjes etc. Dacht oooooo wat dom straks kan alles weg!!
    maar alles was dik in orde gelukkig!
    succes in iedergeval! kan moeilijk zeggen denk er niet aan maar dat gaat niet 😄 mijn vriend was net zo zenuwachtig!

3. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Het blijft altijd spannend de 20 weken echo! Probeer zo min mogelijk te doemdenken je kunt niks dan wachten tot maandag!

4. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Herkenbaar hoor!! Vond het ook verschrikkelijk spannend en was ervan overtuigd dat het niet goed was, maar het kon niet beter.

Succes met wachten!! Komt vast helemaal goed dinsdag!

5. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Ja voor iedereen is het spannend! En ik vind het "fijn" en "geruststellend" dat ik niet de enige ben met van die rare en enge gedachtes!

6. diana285

diana285 Bekend lid

6 jan 2016
    813
    363
    63
    Heel herkenbaar ik stond bijna te shaken van de zenuwen, en de raarste dingen schoten door me hoofd, wat als dat of wat als dit.
    En ik moest nog voor een tweede keer terug komen ook omdat ze niet alles goed konden zien, heb volgens mij wel 100 keer gevraagd of dat was omdat er iets niet goed was, was gelukkig alleen maar voor volledig verslag te kunnen maken.

Succes met wachten en geniet straks als je kindje ziet, want het is echt mooi om te zien hoe ze alles bekijken.

7. karlijn

karlijn Niet meer actief

Oh ja heel herkenbaar! Al 2 weken van te voren haalde ik de meest erge scenario's tevoorschijn in m'n hoofd. Ben ook echt zo'n doemdenker.
    Begrijp je dus heel goed!! Wij hadden hem gisteren en er is een last van mn schouders af 😂
    Enige advies wat ik je kan geven is, laat het over je heen komen.
    Het is ook wel ontzettend leuk (en tegelijkertijd spannend) om die echo mee te maken!
    Succes en geniet!!

8. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Ja in je hoofd heb je inderdaad hele scenarios! Ook moet ik vandaag om wat kleding aangezien ik morgen een feestje heb en dan denk ik ja, straks koop ik het voor niets! Zucht! Blij als het maandag is!

9. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Wij hebben hem over twee weken en ben inderdaad al behoorlijk zenuwachtig. In verband met een geboorteafwijking van mijn broertje mogen we gelukkig wel de 20 weken echo in een academisch ziekenhuis doen. Ik vind dat wel een prettig idee.
    Maar desondanks ben ik onwijs zenuwachtig, ondanks dat we tot nu toe weinig reden hebben om zenuwachtig te zijn. Is toch een heel belangrijke echo!
    Heel veel succes morgen!

10. Bijtje89

Bijtje89 Lid

25 sep 2015
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Hier vorige week de 20 weken echo gehad en alles was goed! Vrouw die de echo maakte stelde me gerust door te zeggen dat het in de meeste gevallen gewoon goed zit.

Succes morgen! En probeer ervan te genieten! Zo fijn om je kleintje weer even te zien.

11. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik vond het ook mega spannend hoor!

Probeer te genieten morgen meis!

12. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Herkenbaar!!!! Ik werd ook echt gek van mezelf. Gelukkig alles goed hier. Ik hoop bij jullie ook!

13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wij hebben donderdag de 20 wk echo en ik reageer dus niet voor niks op je topic... Hihi! Hier ook zenuwen, zal alles wel goed zijn, wat als het niet goed is... En ook een beetje; wat nou als het ineens toch geen jongen is? Heb er aan de andere kant ook erg veel zin in, eindelijk weer even gluren naar ons wondertje 💙 Heel veel plezier/succes, geniet er in ieder geval van!

14. Ludde

Ludde Actief lid

8 nov 2014
    164
    0
    16
    Amsterdam
    hey @Saskia86 ik wilde je vandaag succes wensen!
    Toevallig heb ik vandaag ook mijn 20 weken echo (met vandaag precies 21 weken zwangerschap)
    Hopelijk valt het allemaal reuze mee.

Wij zijn ook wat nerveus maar ik probeer te bedenken dat ik elk hoekje van ons kindje mag bekijken (zo vertelde een ex-collega mij: en ik vond het zo'n fijne tip om rustig te blijven) en dat we vandaag horen wat het wordt. Ook al weten we dat het geen pret echo is en het daar niet om draait, je wil je toch ergens aan vast houden.
    Het heeft helaas geen zin om je druk te maken, alhoewel ik het goed begrijpen kan.

Succes! x

15. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw

Pfff ons kleine meisje is helemaal goed gekeurd! Zo'n opluchting!! Hoop dat bij jou ook alles goed is!!

16. Ludde

Ludde Actief lid

8 nov 2014
    164
    0
    16
    Amsterdam
    Wat fijn zeg! Wij krijgen een jongetje en alles is ook helemaal goed :)
    Heerlijk hè :D Geniet er lekker van. Nu kun je (dat is in ieder geval wel ons plan hihi) helemaal los op de kleertjes ;)

17. Saskia86

Saskia86 Actief lid

7 dec 2015
    163
    22
    18
    Vrouw
    Oooh wat fijn!! En leuk een jongen! Wij hadden paar weken geleden al pretecho laten maken en wisten dat het een meisje wordt maar vond het toch prettig dat het bevestigd werd! Had namelijk al meisjes pakjes in huis haha!

18. Ludde

Ludde Actief lid

8 nov 2014
    164
    0
    16
    Amsterdam
    Haha, ja dat kan ik me voorstellen: wel zo handig dan ;)
    Wij weten het echt net en ik heb eigenlijk meer het gevoel gehad dat het een meisje werd tot vlak voor de echo. Toen droomde ik dat ik een piemeltje zag op de echo: et voila ;)
    /moest alsnog even schakelen hoor! Maar ben inmiddels gewend en op zoek naar leuke, stoere en hippe jongenskleding :)

Deel Deze Pagina