9 weken echo?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by fitty, Jan 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fitty

fitty Bekend lid

Jun 9, 2014
    913
    0
    0
    Hi Dames :) Ik heb over 2 weken de eerste echo ; met precies 9 weken dus , hoe zag jullie 9 weken echo eruit ?

2. eloveh

eloveh Actief lid

Mar 26, 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou wat een timing van je berichtje!

Ik kom er namelijk net vandaan en ben precies 9 weken en 1 dag zwanger! Ik had al eerder een echo gehad met 7 weken en zag toen eigenlijk niet heel veel, wel het hartje kloppen.
    maar vanochtend zagen we echt ons kindje met armpjes en beentjes en het hoofdje en hij/zij was helemaal aan het bewegen met die armpjes echt zo mooi!!! Ook zagen we het hartje erg goed kloppen!
    Over 2 weken heb ik de termijn echo alweer!

Veel plezier met je echo en geniet er van!!!

3. fitty

fitty Bekend lid

Jun 9, 2014
    913
    0
    0
    Wat leuk :) Ik kijk er al zo naar uit. Heb je dan iedere 2 weken een echo?

4. eloveh

eloveh Actief lid

Mar 26, 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee maar ik liep bij de gyn dus toen ik wist dat ik zwanger was mocht ik meteen langs komen, echotje gemaakt en alles zag er goed uit dus die heeft mij doorgestuurd naar de verloskundigen, en kreeg ik mijn intake + echo. was nog maar 9 weken en je krijgt altijd de termijn echo rond de 10-12 dus deze echo met 9 was een beetje een cadeautje :p

Het is gewoon echt toevallig zo om de 2 weken maar na de termijn krijg ik alleen nog een controle en dan heel de tijd niks, maar ga sowieso een pret echo maken dus zie mijn kindje vaak genoeg :D

Wanneer heb je afspraak?

5. fitty

fitty Bekend lid

Jun 9, 2014
    913
    0
    0
    Volgende week donderdag :) ik vind het zo spannend

Share This Page