Ik ben benieuwd hoe jullie het hebben gedaan. Ik heb ooit hier een topic over gezien maar kan m echt nergens meer vinden! Wij hebben het afgelopen weekend gedaan op een verjaardag. Mijn vriend had (stiekem) een felroze buikband voor mij besteld, die heb ik onder mijn gewone shirtje gedaan. Op het moment van bekend making trok ik mn shirtje dan omhoog en daar stond dan: Broertje of zusje van M*! Bij mijn schoonfamilie wilden we het gewoon vertellen. Op dat moment kwam M eraan gerend en vroeg of ze de baby in mijn buik mocht voelen Dus dat was ook meteen bekend. *M is het kindje van mijn vriend, het wordt mijn eerste!
Hey aan de familie hebben we het gewoon verteld. Aan de vrienden en kennissen via een filmpje die mijn papa gemaakt heeft en op fb gedropt! Eens kijken of ik de link erop kan zetten. X
https://www.youtube.com/watch?v=7CBh-GmOOM4&feature=youtube_gdata_player Voila hoop dat het gelukt is.
Wij gaan het van het weekend vertellen met de verjaardag van ons moeder en geven een bbq voor de schoonfamilie. Het idee heb ik uit een ander topic gepikt, maar wij hebben een mooi fotolijstje gehaald bij de Xenos en doen daar het gedichtje in: Je kunt me nog niet horen, je kunt met nog niet zien Maar als ik in December ben geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?
Mijn ouders en schoonoudets wisten het al vroeg maar wilde verder me mond tot de 12 weken houden en helaas is me vriend daar niet goed in -_- Krijg steeds meer namen van hem te horen aan wie hij het verteld heeft, vind ik zelf niet leuk want ik heb nog niemand tegen mij gehoord van gefeliciteerd en zowieso dat hij het alsnog tegen iedereen zegt terwijl ik van niks weet. De kroeg weet het, bowlingmaatjes, bijna iedereen Wilde het als verrassing houden maja die is al verpest :/
Wij hebben gewoon de familieleden opgebeld omdat we nogal ver van iedereen weg wonen. Voor vrienden en kennisen hebben we een echo-foto op faceboek gezet. Ze hadden het vrij snel door.
Wij hebben het bij onze vorige 2 kids pas verteld rond de 12 weken. Ik ben nu een week op 7 zwanger en ben ongeveer 12 weken zwanger als wij gaan trouwen. Zolang niemand erachter komt dan willen wij het vertellen na de openingsdans op onze trouwdag. Een leuke verrassing voor iedereen
Mijn schoonouders hebben we vanop onze huwelijksreis gebeld met de boodschap: "we hebben een probleem! We hebben maar 2 tickets om terug te vliegen en we zijn met 3!" Mijn ouders heb ik opgebeld met de boodschap: " Begin al maar te denken hoe kleinkindjes jullie moeten noemen, want binnen een goeie 8 maand is het zover" De rest hebben we het via facebook met een echo-foto laten weten.
Ohh dat is een mooi moment ja! Alvast een fijne dag gewenst! Haha grappig Alstu Ben zelf nog niet eens met de pil gestopt, zoals in m'n onderschrift te lezen is... Maar ik vind dit soort topics altijd leuk! Alvast wat inspiratie opdoen
Schoonvader was jarig en we gaven hem de zwangerschapstest met daarbij mijn vriends woorden: Joycey heeft deel 2 van het cadeautje, waarbij ik aan mijn buik zat en zei: oh, ehm, het duurt nog eventjes, vind je het goed als je dit deel over een maand of 7 krijgt? De rest v/d wereld zag het met de 12 weken-echo op Facebook. Gewoon de echo erop gekwakt
dat was mijn topic. haha... werd goed op gereageerd! Ik heb het uiteindelijk op een simpele maar leuke manier gedaan! ik heb een doosje gekocht met daarin sokjes en een romper met i love oma en i love opa... die aan mijn ouders gegeven. was spannend want ik wist niet hoe ze zouden reageren.
Ik was zo blij dat ik meteen mijn moeder opbelde. En mjjn vader had ik ook gelijk gebeld. Mijn moeder was zo trotd dat ze gelijk de hele familie (me oma en tante's) heeft gebeld. En dat ik mijn vader belde zat toevallig de hele familie daar op dat moment, dus die wisten het ook meteen. Maar ik vind het niet erg en heb er totaal geen moeite mee. Ik vind het wel leuk dat iedereen apetrots is.
wij hebben voor beide ouders sokjes gekocht met de tekst I LOVE OPA en I LOVE OMA, was gelijk duidelijk gisteren toen ze de cadeautjes uitpakten Voor de broers en zussen hebben we slabbertjes gekocht met de tekst MIJN OOM IS MIJN BESTE VRIEND en IK BEN TANTE'S KNUFFEL, die geven we morgen
Wij hebben voor ouders een gedichtje in een lijstje gedaan. Voor onze beste vrienden hebben we tijdens de rondleiding gezegd van dit wordt de babykamer (de kinderchampagne stond al klaar)! Bij mijn peettante zijn we direct langs geweest na het maken van de eerste echo en haar de foto laten zien. Andere vrienden die ook naar ons huisje kwamen kijken hebben we ipv een koekje bij de koffie, chocolade bonbons gegeven inde vorm van beschuit met muisjes. Verder hebben we de mensen die het van ons moesten horen gebeld.
mijn vriend en ik zijn volgende maand jarig en we vieren het samen maar op zijn dag dus ik geef hem een kado met het boek "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" we zijn dan 9 weken en hebben dan met 7 weken echo gehad en dan kijken hoe de familie reageerd alleen 1 probleem mijn dochters zijn er dan ook en die kunnen vast niet een geheim bewaren als ze een weekend later na hun vader gaan
Ik zag eens ergens een foto die in 4 hokjes was gedeeld Linksboven was een foto van de schoenen vd papa Rechtsboven schoenen van mama Links onder de schoenen van de grote zus of broer En rechtsonder stond dan een paar babysokjes Heel leuk Maar weet niet meer op welke site ik dit heb gezien
Voor mijn vader een baby tshirt met een plaatje en "opa's stoerste kleinkind" Voor mijn moeder een rompertje met "Mijn hartje klopt! Hopelijk tot over 7maanden! Voor mijn zussen een roze/blauwe taart met baby erop. Voor de schoonfam voor schoonmoeder tijdens moederdag een schoenendoos met voorop sticker EHBO, binnenkant zelfde sticker maar dan Eerste Hulp Bij Oppassen, met allerlei oppasattributen. Werd in alle situaties fantastisch gereageerd! Bekijk bijlage 327291