Ik ben 9 weken en 4 dagen en ik ben net over een stoeptegel gevallen, En kwam hard op de grond terecht mezelf wel opgevangen met mijn knieën en handen. Kan dat al kwaad beetje pijn in buik nu? Maak me beetje zorgen
Meestal kan dat geen kwaad als je niet heel hard op je buik bent gevallen of iets in je buik. Je kindje zit ook nog achter je schaambeen dus denk dat je buikpijn hebt van de spanning. Ga je bloeden of word de pijn erger dan even vk bellen maar ik ben met mn hele dikke buik van de trap gevallen, ook op handen en knieën, en de kleine had nergens last van gelukkig. Ik daarentegen dikke knie en pijnlijke banden van t aanspannen
Ja mijn knieën en handpalmen liggen helemaal open niet echt prettig beetje last van mijn polsen ook. Ik denk gewoon erg geschrokken pffff niet te vaak meer doen
Vorige week sprong m'n peuter zoontje van 15 kilo in m'n buik, recht erin . Kreeg direct erge buikpijn en harde buiken. Ben op n termijn dat t wel kwaad kan natuurlijk . Heb ook de placenta voor liggen. Ik hoefde alleen de bewegingen in de gaten te houden en of ik geen vruchtwater of bloed ging verliezen . Harde buiken hierdoor en buikpijn mocht. Met jouw termijn ligt de kleine uk diep achter je schaambeen, veilig in een grote plas vruchtwater wat als schokdemper werkt. Geen zorgen dus!
Ik moest toevallig net voor een echo van mijn navel omdat na mijn kijkoperatie mijn navel niet goed geneest had ik super lieve man die de echo deed en die bracht mijn kleintje nog effe in beeld ik zag mini lekker spartelen dus dat gaat nog goed was fijn om effe te zien.