9 weken en in eens niet meer misselijk, zorgen maken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Catheleine, 25 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hoi Catheleine,
    Dus je bedoelt dat 1 vruchtzakje van de 2 niet goed is doorgegroeid en zal worden afgestoten of begrijp ik het verkeerd?
    Qua symptomen is het inderdaad vreemd, het liefst van al zou ik dagelijks willen kunnen zien of dat frummeltje binnenin springlevend is. Dan pas heb ik een gerust gemoed...
    Ik heb reeds een miskraam gehad in mei en daarom ben ik er wel minder gerust in maar ach ja... we zullen geduld moeten hebben...

2. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Hey Mano,

Je hebt het goed begrepen...
    Ik was zwanger van een tweeling ja...
    Dat is weer een nadeel van zo vroege echo krijgen, want anders hadden we het waarschijnlijk nooit geweten...
    Maar ik ben erg blij met 1 kloppend hartje...
    We waren vanaf Januari in het ziekenhuis onder behandeling, en ik wist dat ik die maand 4 eicellen had... En dus meer kans om een meerling had... Maar het is er nu toch maar 1tje...
    Maar ik ben kei blij dat de echo er goed uit zag en zal blij zijn, als het 12 November is en ik weer een echo krijg...

Vandaag met vlagen misselijk geweest, zou er bijna blij mee zijn...
    Wat een muts ook he!
    Ik heb idd ook wel een beetje het idee dat ik dement aan het worden ben, vergeet dingen en kan me moeilijker uiten op het moment...

Vandaag weer kei en kei moe...
    Maar ja onze dochter heeft me vannacht ook enorm bezig gehouden en ik was al zo beroert . Ik hoop dus op een betere nachtrust aankomende nacht...

Groetjes Catheleine

Deel Deze Pagina