wat droevig...wie heeft ervaring met zo'n gevallen? help aub

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lesley, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lesley

Lesley Actief lid

4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    Dag meisjes,
    om te beginnen wou ik even melden dat ik elke dag op de deze site ben en dat ik elke keer veel dinges bijleer.
    Ik hoop dat jullie me helpen met de volgende:
    Vorig cyclus zijn we niet voor gegaan door vakantieomstandigheden, wou eigenlijk niet riskeren dat er iets zou gebeuren tijdens de innesteling. En toen heb ik ook niets gevoeld, helemaal niets, enkel menstruatiepijn de dag na dat mijn menstruatie zijn uitgekomen (dus heel normaal bij mij, het is altijd zo geweest!).
    Nu vorig maand hebben we echt alles gegeven, en moet zeggen, sinds mijn eisprong heb ik bijna alle symptomen gehad die er kunnen zijn bij een zwangerschap, symptomen die ik ook had toen ik zwanger was van men dochter. Alleen de laatste 2 dagen zijn die wat verminderd.
    Dus ik was 150% zeker dat ik zwanger was. Mijn NOD is 18 september, en heb vandaag een test gedaan en was negatief. Ik had van die ultra gevoelige zwangerschapstesten van sensitest online gekocht. Met deze testen zou je 6dagen vóór je NOD positief kunnen testen. Zouden deze testen toch falen? Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben? Want ik voel me echt zwanger. Ik ben toch telleurgesteld…ik weet niet wat ik moet denken… Kan iemand me wat raad geven? Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
    Alvast bedankt voor jullie antwoord!

2. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Je zit natuurlijk nog 2 dagen voor je nod. Het ligt er ook aan hoe snel je hcg aanmaakt voordat een test positief aangeeft. En zolang je nog niet ongesteld bent, kan het nog alle kanten op.
    Ik zou over 2 dagen nog eens testen!

Succes!

3. Lesley

Lesley Actief lid

4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    Bedankt. Bij men dochter had ik een gewone test gedaan 1 dag na men NOD en gaf een heel lichte streep. Toen bloedtest gedaan, en moest na 2 dagen nog eens een bloedtest doen omdat toen men hcg veel te laag lag. Maar, de bedoeling van deze ultra gevoelige testen is toch dat ze dagen vóór NOD positief geven?

4. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    Ja ik weet ook hoe moeilijk het is om te wachten. Ik ben zwanger geworden via IVF en heb vorige week een terugplaatsing gehad. Voor de terug plaatsing had ik al erg last van mijn borsten maar na de teruig plaatsing werd het erger. Ik vind het een positief teken maar nu sinds 2 dagen is het weer wat minder geworden dus ik meteen in paniek. Het zijn nog wel steeds (zoals ik ze noem) gummie borsten had ik ook bij mijn eerste zwanerschap. Nu de eerste week wachten ging me goed af maar nu wil ik het zo graag weten, je mag er niet mee bezig zijn maar wij zijn al zolang bezig dat ik echt heeeeeel moeilijk vind om te wachten. Verder heb ik echt nergens last van......nog niet althans. Ze vertelde me al dat ik niet te vroeg moet juichem omdat blijkt dat symptonen ook later in de zwangerschap komen. Nou ja wachten nog 3 dagen en dan mag ik teSTEN.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik hoop voor jullie allebei dat het raak is.

Maar om een positief te hebben, moet je lijf toch echt eerst hcg aanmaken.

Lelsey bij je dochter was je hcg ook laag schrijf je dus ik zou gewoon even afwachten.

Ik teste ook pas 5 dagen na NOD positief.

6. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    lelsey, als bijje vorige zwangerschap je HCG ook erg laag was na je NOD kun je er wel vanuit gaan dat dat nu ookzo is. Deze testen zijn gevoelig maar falen ook regelmatig. Zeker gezien je de vorige keer ook zo laat pas HCG aanmaakte kun je er bijna zeker van zijn dat het nu nog voo rje NOD veel te vroeg is.

7. Lesley

Lesley Actief lid

4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    Bedankt meisjes, ik hoop dat het dezelfde geval is als bij men dochtertje. Ik denk dat ik ga wachten tot 19 een dag na mijn NOD. Heb alvast tegen men man gezegd dat ik een negatief test had, en wss niet zwanger ben. Zo is tenminste de telleurstelling niet dubbel.

8. Lesley

Lesley Actief lid

4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    spacey,we testen samen vrijdag?

9. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    Ja is goed Lesley! kan echt niet wachten ik lig elke dag al extra vroeg in bed zodat ik niet teveel ga piekeren. Nou tot vrijdag dan maar. Grts

10. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    pfff heey dames :)

hier nog een met een negatieve test dus zit op me ongie te wachten ! zoniet dan vrijdag maar weer testen heb wel gevoelige borsten dus voor mij een teken van ongie heb altijd een cyclus van 30,31,laaste 33 dus ffe afwachten bha haat wachten ! denk wel meedere mensen maar hou er gewoon op dat de rode duivels erkomen vertrouw me borsten niet whahaha lol :) voor alle meiden hiero succes en voor mij weer naar ronde 10 denk ik :) veel liefs en zal ffe pagina in de gaten houden spannend !

11. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    en dames...... weten jullie al iets. ik ben heel benieuwd

12. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    Hoi,hoi nou ik heb twee testen gedaan en bij allebei twee dikke roze strepen! Jipiiiiiiiii en nou komt ook een moeilijke tijd de eerste drie maanden. Wel erg spannend maar weer heel erg leuk. Ik had mijn aanstaande verrast, ik had hem meegenomen en hij moest een blinddoek om, toen ik voor een grote Prenatal winkel stond mocht hij de doek afdoen...............He wat? echt waar en hij zei "het is ons weer gelukt, nu gaat alles goed!"
    Hey Lesley hoe is het met jou gegaan? grts

13. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Gefeliciteerd Spacey met je zwangerschap en ik duim voor je dat alles goed gaat verlopen.Suc6 en veel geluk.

14. Lesley

Lesley Actief lid

4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    Spacey, proficiat meid! Ik ben zeer blij voor jou!Met mij gaat het normaal, vrijdag gestest, en weer negatief (vrijdag was ik 1 dag na NOD), het is zondag, en heb nog steeds men menstruatie niet, ben moe, borsten staan om te ontploffen, ben terug zeker aan het worden dat ik zwanger ben, maar heb schrik voor weer een negatieve test. Ben morgen 4 dagen overtijd, en normaal ben ik altijd stipt op tijd. Dus ga ik men moed samenpakken en een test morgen doen, en hopen... Welk merk van test heb je gebruikt? En aan hoeveel dagen na NOD zat je bij je test?
    nog eens proficiat!

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

wat bedoel je met gummie borsten? harder zachter .. donkerder lichter groter kleiner/.. help want mijn borsten worden altijd hard en pijnlijk als ik nod moet krijgen maar nu zijn ze zachte en niet pijnlijk...gummie?

16. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    Gummie borsten bedoel ik mee.....ken je die gelkussens bv voor je pols op te leggen bij een pc die zijn gellie en zacht. Je borsten voelen qua structuur net wat anders als normaal....zacht maar toch stevig. Anders laat je vriend eens voelen mischien voelt hij het ook anders.

Lesley ik heb de test van de etos merk gedaan die is echt heel erg duidelijk en heb die precies op mijn NOD gedaan en toen ook nog twee dagen erna. Het duurt wel even voor dat je iets ziet, ik had die van mij de tweede keer weg gelegd omdat ik dacht van dat het veranderd was. Toen ik weer boven kwam wilde ik de test weg gooien maar zag ineens twee heel duidelijke strepen. Grts

Deel Deze Pagina