Het is dat de CB netjes oploopt en nu een mooie 3+ laat zien, maar anders zou ik nooit zeggen dat ik zwanger ben.. Heb zo lang naar dit moment uitgekeken, bij elk kwaaltje elk pijntje gehoopt dat ik zwanger zou zijn. Nu ben ik zwanger.. en voel ik níks. Ik heb wel wat last van m'n borsten, maar dit had ik tijdens de eisprong en voor de menstruatie ook dus stoor mij hier totaal niet aan. Ik ben moe, maar dit was ik altijd wel een beetje.. Komen de symptomen nog? Misschien stom dat ik iets wil voelen, waarschijnlijk zodra dat begint denk ik terug aan dit bericht, maar het maakt me nu toch ook een beetje onzeker...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Meestal beginnen de echte symptomen vanaf week 6. Dus wacht nog even af haha. Al hoop ik eigenlijk dat je geen kwaaltjes krijgt en een goed zwangerschap!
meestal vanaf 6 weken komen de kwalen. Maar wat Najaatt al zei: hoop dat je geen/nauwelijks klachten krijgt hier vorige keer een heel intieme relatie met de wc gehad, dat wens ik niemand toe iig...
haha dank je! Ja dat dacht ik al maar ik las voordat ik zwanger was altijd de hele lijsten hier op het forum van de kwaaltjes.. Bijna iedereen was al (licht) misselijk, buikpijn, rare luchtjes, meer afscheiding en chaggie noem het allemaal maar op.. Ik heb dat niet (of ik heb het gewoon niet door, dat zou ook nog kunnen). Ik wacht gewoon geduldig af, al hoop ik idd de relatie met de wc niet te krijgen!
haha idd, had ook eigenlijk vrijwel niets in het begin. eigenlijk tot nu toe op wat vaker migraines en continue verkouden (zoals wij allemaal zijn in ons gezin helaas) redelijk klachtvrij tot halverwege gekomen
gefeliciteerdd! Ik Zit nu 8dagen na eisprong. we willen graag voor ons derde kindje gaan. iedere sag voel ik wat . op dag 6na eisprong steek bij hoesten..lichte steekjes in borsten. ook in me onderbuik rechts. Ik heb t gevoel dat het nu wat minder wordt. vanochtend met ochtendurine clearblue test gedaan...helaas negatief! Het is ook vroeg om te testen. heb mezelf beloofd om op zondag weer te testen...als ik dat ma vol hou? succes allemaall.
Ha Marietje! Ik herken het helemaal! Het is dat ik had getest in de ochtend omdat we die avond een diner hadden met werk (ivm alcohol), maar anders had ik ook nooit gedacht dat ik zwanger zou zijn!! Ik had ook serieus nergens last van rond 4/5/6 weken.. Pas bij 8 weken ofzo was ik 's avonds erg moe, toen ging ik ook echt rond half 10 max naar bed (voor mij erg vroeg). Momenteel gaat het alweer stukken beter! Ik wens iedereen zo een zwangerschap toe (tot nu toe dan.. Hoop dat het zo zal blijven gaan!)
Hee Marietje Hier hetzelfde hoor ! Elke maand last van kwaaltjes en niet raak En nu raak en nergens last van behalve me borsten ! Maakt je best onzeker of niet ? Mij wel eigenlijk hahah
Haha lekker toch? Geen zorgen! Ik ben nu ruim 15 weken en geheel klachten-vrij enige wat nu een beetje begint is af en toe wat rugpijn als ik teveel doe. Maar verder ben ik één van de geluksvogels die dus nergens last van heeft... Vanaf het begin af aan niet 1 keer hoeven overgeven ook ofzo. En volgens mij zijn we in de minderheid, dus geniet ervan en hoop dat het zo blijft, denk ik dan Maar alle gekheid op een stokje, snap wel dat je er onzeker van word hoor, maar toch lijkt het me niet nodig, ook gezien de cb.. Oh ja en gefeliciteerd natuurlijk ik wens je een hele goede, voorspoedige zwangerschap!
Toen mensen mij vroegen hoe ik me voelde, zei ik iedere keer lachend: Ja... gewoon goed!" Ik verwachtte me ook zieker te voelen of last te hebben van kwalen... Met 7 weken werd ik misselijk en heb tot de 15 weken alleen maar elke dag alles er uit kunnen spugen XD Met 20 weken kon ik pas weer werken...Stomme HG Ik hoop dat je kleine kwaaltjes krijgt zodat je je een beetje zwanger voelt, maar dat het daar wel bij blijft
haha thnx meiden voor de ervaringen!! Ik heb nu wel door dat het allemaal nog moet komen!! Ja onzeker is misschien het verkeerde woord, kan het niet goed uitleggen haha. Wel enigszins onzeker, omdat ik dan weer denk dat het misschien ligt aan het kindje zelf, dat het te weinig hormonen met zich mee geeft omdat het fout zit. Ja kan het niet goed uitleggen. Jullie stellen me heel erg gerust in ieder geval, nou ja.. als het allemaal nog moet komen wat minder haha maar voor nu voel ik me weer gerustgesteld!
Ik ben 7 weken zwanger en heb ook geen symptomen. Alleen vaker plassen. Ik heb al 1 echo gehad bij 6 weken maar dat was een uitwendige en was alleen een zwangerschapsring te zien. 15 april weer een echo. Hoop dat er dan wel iets te zien is. Ik voel me ook echt niet zwanger. Maar me zusje had ook nergens last van en die heeft een gezond kind gekregen.
wees blij ben nu 6 weken zwanger en ben gewoon van s´morgens vroeg tot sávonds laat misselijk naja laat om 10 uur lig ik echt te pitten normaal ben ik een redelijke nachtbreker
Maak je maar geen zorgen! Ik ben nu 9 weken en 4 dagen en voel nog bijna niks. had vanochtend toch echt een goede echo!! Alleen beginnen mijn borsten nu een beetje gespannen te voelen. Verder, niet misselijk en ook niet geweest. Het zegt niks over of het wel of niet goed gaat met je kleine. Dus lekker genieten.
BIj mij begon de misselijkheid ook pas in de 6e week. De misselijkheid is nu weg en moet ik vooral regelmatig eten omdat ik anders flauw word van de honger. Ik ben nu vooral erg moe, kan altijd wel slapen als ik eraan toe geef.
Vandaag een echo gehad en bijna 7 weken zwanger.. Behalve wat krampjes en af en toe even hoofdpijn helemaal nergens last van.. En het zijn ook nog eens 2 kindjes
Ik kreeg pas symptomen bij 7 of 8 weken... heb toen wel door gespuugd tot 22 weken dus was blij met die eerste paar weken
Jeetje, wat kan dat per zwangerschap verschillen he? Ik hoop dat ik er fluitend door heen kom en idd niet al te misselijk word zoals sommige hier.. Stelt iig gerust dat er ook zoveel zijn die niks voelen, ja je voelt natuurlijk wel iets maar dat vind ik zelf niet echt heel zwanger-achtig of zo haha. Moet wat minder films gaan kijken..
Heel herkenbaar geen symptomen. Had ik ook tot ik precies 6 weken was. Misseljjk niet normaal. Hele dag door. Enige moment dat ik even niet misselijk ben is als ik iets eet. Liefst eet ik de hele dag door maar mijn maag raakt ook vol.
Ik heb bij mijn zoontje nooit echt kwaaltjes gehad, was erg onzeker maar vond het uiteindelijk wel heerlijk als ik dan hoorde dat andere steeds boven de pot hingen. Geniet er maar van!