Hebben jullie goede/slechte ervaringen met een bepaalde babyfoon met een groot bereik?? Bij m'n schoonouders hebben we deze: Alecto DBX-90 reviews | babyfoon KIESKEURIG Erg tevreden over, maar we willen er nu zelf ook eentje aanschaffen. We gebruiken hem maar enkele keren per maand, dus hij zal niet erg intensief gebruikt worden. M'n oog was gevallen op deze: Babyfoon - BB 902 Maar de reviews zijn heel wisselend. Dus ben benieuwd naar jullie ervaringen!
deze heb ik gehad en heel snel weer weg gedaan. wat een waardeloos ding was dat zeg. ik heb alle kanalen uitgeprobeerd maar er bleef een ruis op zitten. je moest echt goed luisteren om de kleine te kunnen horen. ik hoorde zeer regelmatig een zware mannenstem door de babyfoon PMR blijkt dus ook te reageren op de bakkies van vrachtwagens in de buurt. PMR kan ook gaan storen als er draadloos internet in de buurt is, een mobiele en/of draadloze telefoon enz. heb hem terug gestuurd naar alecto en toen een nieuwe gekregen maar die deed hetzelfde. hierna ze een brief gestuurd dat ik een ander type wilde omdat ik erg veel klachten over dat ding had gelezen. heb er toen 1 genomen met minder bereik. een alecto dbx 85. super ding. hoor kleine meid er zelfs door ademen. bij die andere moest je echt goed luisteren als ze huilde.
De babyfoon die je nu op het oog hebt, lijkt qua uiterlijk en kenmerken verdacht veel op de Alecto DBX-82! Misschien is dat een optie voor jullie? De reviews zijn volgens mij net wat beter.... Wij hebben deze babyfoon zelf staan en zijn er erg tevreden over! Nu voor de 2de gaan we wel een nieuwe halen, omdat deze al bijna 5 jaar meegaat en nu toch wel een beetje op is... Van het merk Topcom hebben ze ook een paar babyfoons met groot bereik trouwens...
Wij hebben de Philips AVENT DECT-babyfoon SCD530 (vierkantje) en bevalt prima. Hij heeft tot 330m bereik dus ligt eraan of je nog verder bereik wilt hebben natuurlijk.
Wij hebben de avent scd 510. Deze bevalt erg goed. Het lijkt mij in ieder geval belangrijk dat het een DECT-babyfoon is. Deze storen niet. Ze zijn wel wat duurder. Mijn ouders hebben een babyfoon zonder dect en dat is een grote storing en ruispartij. Ik denk dat het merk niet meer zo uit maakt als het signaal digitaal is. Succes met de zoektocht.