hallo, Ik heb een vraag, ik had afgelopen zaterdag ongi moeten worden en tot op heden nog niks te bekennen! Nu kreeg ik afgelopen zondag ineens een felle steek in mijn buik en even buikpijn. Nu vroeg ik mij af of dit nog een evt. innesteling kan zijn? Dus 15 dagen na mijn eisprong. Mijn testen zijn tot nu toe negatief zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben maar nog niet genoeg hcg heb 'aangemaakt' omdat ik zondag een innesteling heb gehad? En iemand misschien enig idee vanaf wanneer ik dan zou kunnen testen mocht ik zwanger zijn? Groetjes
Hoi Mamaprinses, een innesteling voel je niet, dus ik denk niet dat die steek daar iets mee te maken had. Het zou kunnen dat je net een iets langere cyclus hebt dan anders en dat je toch nog ongesteld gaat worden of dat je over een aantal dagen toch een positieve test hebt. Het is nog te vroeg om er iets mee te doen, er zit helaas niets anders op dan toch nog even af te wachten. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Okee, maar het was echt een steek en daarna een zeurderig gevoel, alsof ik ongesteld zou gaan worden. Het stomme is dat ik echt bijna alle symptonen heb voor een zwangerschap Ik ben nu 2 keer zwanger geweest en in alle 2 de zwangerschappen had ik dezelfde 'kwaaltjes' en nu dus weer: grotere bultjes op mijn tepels Veel witvloed Vlokjes in urine regelmatig diaree al voor mijn nod Misselijk Moe op momenten dat ik nog niet moe kan zijn Sterke geuren niet kunnen verdragen De lucht van alles wat met tomaten heeft NIET kunnen verdragen Last van me rug en spierpijn gevoel in mijn buik Een vlinder (kriebel) gevoel in mijn buik vergeetachtig als wat! Emotioneel en ga zo maar door! En echt het idee heb zwanger te zijn ( ook bij de eerste 2 zwangerschappen een heel sterk gevoel) Ik heb 13 dagen na het verliezen van mijn vruchtje mijn eisprong gevoeld!!!! (Ik sta altijd op de kop van de pijn) Ik moest me gewoon vastgrijpen aan een keukenkastje om niet te vallen...! en getest met ovutesten Daarom vind ik het ook zo raar allemaal omdat de testen nega bijven. Ik had de afgelopen 6 dagen een temp van 36.6 en vanochtend 36.8 Heeft u enig idee wat die felle steek en zeurderig gevoel kunnen betekenen? Iig (alvast) bedankt voor u antwoord Groetjes
Hoi, ik weet niet precies wat die steek betekent heeft helaas, en ook die krampen niet. Ik kan je dus ook nu niet veel verder helpen of je nu wle of niet zwanger bent. Je klachten klinken er indaad wel naar, zeker als je het vorige keren ook zo hebt gevoeld. Wat je kunt doen is maandag de HA bellen en vragen om een bloedtest, daarin zou je hcG moeten kunnen zien als je zwanger bent. Onzeker en spannend allemaal, ik duim voor je. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte Bedankt voor je antwoord, maar helaas is tot mijn stomme verbazing vanmorgen mijn ongi doorgkomen.... ik snap er niks van! maar goed bedankt!