Hoi meiden Ik heb 12 december 2007 een miskraam gehad, bij 7 weken. Tot op de dag van vandaag ben ik nog niet ongesteld geworden. Vanochtend nog weer negatief getest Het is nu dus al bijna 9 weken verder........... Heb vanochtend de huisarts gebeld en die belt mij straks terug. Weet 1 van jullie eigenlijk wat de procedures kunnen zijn als je menstruatie niet op gang komt. Zucht wordt hier zo moe van..... Liefs Joss
Ik moest afwachten, heeft 115 dagen geduurd (4 maanden) voordat ik eindelijk ongesteld werd. Hoop dat het bij jou sneller komt!
Hi Joss, Bij mij is het nu 6 weken geleden, ben vorige week 1½ dag ongesteld geweest, en vandaag begint t weer, t is maar afwachten, en voor iedereen anders Succes ! groetjes uit Zeeland
hoi ook bij mij is het heel erg verschillend geweest nu na de vroeggeboorte ben ik het snelst weer ongi geworden maar voor iedereen is het inderdaad anders hoop dat het snel weer op regel is meid heel erg veel sterkte nog ps ben wel benieuwd wat je huisarts zij? knuffel miriam
meestal krijg je medicijn voor aantal dagen dan zal je binnen zoveel dagen ongesteld worden ik heb het ook al eens gehad maar niet na een miskraam in novewmber na mijn miskraam ben ik 4 weken daarna op 29 december ongesteld geworden en bleek 31 januari opnieuw zweanger te zijn wat nu ook weer miskraam is geworden op 10 februari ik hoop dat ik weer snel binnen 4 week ongesteld word . sterkte
ik zit op dag 87 na curettage en nog geen dit omdat mijn hormonen zo in de war zijn dat ik geen baarmoederslijm meer aan maak hier heb ik pillen voor gekregen die ik 30dagen in moet nemen en daarna nog primolut. dus over ongeveer een dag of 43 moet ik mijn weer krijgen. Ik hoop dat dit voor jou niet het geval is want heb het idee dat dit nog een paar hele lange weken zijn.