9 weken zwanger. af en toe bruin bloed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door narcis, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. narcis

narcis Lid

3 mei 2007
    32
    0
    0
    Hallo allemaal,

Nu bijna 9 weken zwanger.
    De laatste 2 dagen heb ik last van oud bruin bloed wat ik verlies. Het is op zich niet veel maar toch heb ik even de verloskundige gebeld. Zij vertelde dat dit oud bloed is uit mijn lichaam wat ik kwijt moet. Ook vertelde ze: zolang het geen helder rood bloed was, ik mij geen zorgen hoefde te maken.

Mijn vraag is nu of hier meer mensen last van hebben (gehad).

Ik voel me niet echt op mijn gemak zo eigenlijk :(

ps: nu op vakantie in frankrijk dus heb het forum niet zelf kunnen doorzoeken. hoop op jullie antwoord.

2. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ja, ik heb het ook gehad rond 8 weken en rond 13 weken weer. Idd, ik heb ook altijd gehoord dat zolang het niet helderrood is je je geen zorgen hoeft te maken.

Geniet van je vakantie!

3. Joyce79

Joyce79 Lid

2 apr 2007
    66
    0
    0
    Secretaresse
    Ook ik ben mij vandaag rotgeschrokken en heb de verloskundige gebeld. Zij vertelde hetzelfde, bruin is oud bloed. Zolang het geen helderrood bloed is, hoef je je geen zorgen te maken (dat doe je toch wel, maar goed).

Groetjes,
    Joyce

4. narcis

narcis Lid

3 mei 2007
    32
    0
    0
    bedankt voor de reacties. we zijn weer wat rustiger geworden hier in het verre zuiden.
    groetjes

5. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Maak je niet te druk om een klein beetje bloed.
    Ik heb in de 7de en 9de week wat bloed verloren en ik schrok me dood.
    Het blijkt vaker voor te komen, dan kan je een bloeduitstorting in je baarmoeder hebben.

Maar het kan geen kwaad zie mijn banner. :)
    Geniet lekker van de vakantie.

6. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Ik heb ook wat bloed verloren zo rond de 8/9 weken, er was niks aan de hand. Schijnt wel vaker te gebeuren, het gaat meestal gewoon goed hoor. Geniet van je vakantie, maak je niet druk! Dat is alleen maar zonde, achteraf zou je jezelf voor je hoofd slaan als je je vakantie laat verpesten.

7. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    heb ron de 7/8 weken bijna een week lang bloed verloren. Was eerst bruin en erg weinig en later wat helderder en iets meer. Ben me kapot geschrokken. Kreeg bij de verlos een xtra echo en alles gaat nu gelukkig nog steeds helemaal goed. Maak je dus maar niet te druk en geniet lekker van je vakantie

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dat als je geen helder rood bloed hebt dat je dan geen zorgen hoeft te maken klopt ook niet helemaal.
    ik had met 6 weken een flinke bloeding het was knal en knal rood , kreeg toen een echo bij de gyn ook al hadden ze aan de telefoon al tig keer gezegt het is een innesteling en idd het was ook een innestelings bloeding.
    ze zeiden alleen je hoeft je geen zorgen te maken maar krijg je erge buikpijn dan moet je direct terug komen dan is de kans dat het misgaat erg groot.
    dus wat er gezegt word dat je je pas ongerust meot maken bij helder rood bloed klopt dus ook niet

9. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hee, heb het ook wel vaker gehoord, kan een bloedvaatje zijn wat geknapt was en daar de restjes van...Offtopic: Waar zit je in la Douce France?

10. narcis

narcis Lid

3 mei 2007
    32
    0
    0
    vandaag nog steeds wat bloed. vanaf donderdag. dus nu 3 dagen. en afgelopen maandag ook 1 keer.
    hopen dat t snel over is.
    @marieke: we zitten in Canet plage vlak bij Perpignant

Deel Deze Pagina