Hoeveel weken zwanger en hoe vaak plassen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jennifer0306, 22 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Hallo iedereen!

Ik ben nu 28,5 week zwanger en ik plas me echt een ongeluk. Ik zit gemiddeld per 24 uur denk ik wel 30 tot 35 keer op de wc. :)

Hoelang zijn jullie zwanger en hoe vaak plassen jullie gemiddeld per 24 uur? Ook zo n last van een hypere blaas of ben ik de enige?

2. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Ik haal niet zó vaak, maar ik moet regelmatig (echt beduidend vaker dan voor mijn zwangerschap) naar de wc. Al sinds het begin en ik ben nu 19wk zwanger.

3. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Dat is wel errug veel! Geen blaasontsteking? Ik moet zelf ook veel meer plassen dan eerst, soms voelt het ook echt alsof iemand in mijn blaas duwt.

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Bijna 34 weken zwanger, en met een baby die graag op mijn blaas gaat liggen kan ik wel een po naast de bank, het bed en mijn stoel, neer zetten :D
    Geen blaasontsteking oid, wel op laten testen, maar gewoon een baby die de blaas niet spaart.

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik herken het wel ja, soms ben ik klaar op de wc en dan heb ik me eindelijk weer netjes en dan moet ik WEER :(
    Helaas zijn het dan maar een paar druppels en nee, een blaasontsteking heb ik niet, dat is uitgesloten maar de kleine drukt gewoon gigantisch op die blaas en zeker als hij erg actief is dan kan ik steeds naar de wc rennen :D

6. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Haha herkenbaar. Net klaar met een plasje en binnen 2min weer.

7. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Overdag valt het wel mee maar in de nacht echt om de 2 a 3 uur wakker om te gaan plassen.
    Als ze druk is vaker met soms maar druppels om uit te plassen alsof ze me blaas vastpakt en erin knijpt!!

8. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    owh jah... Herkenbaar.. Laat het wel ff checken op blaasontsteking voor de zekerheid.hier gelukkig snachts minder last van. Komt denk ik door de zwaartekracht die dan in mijn voordeel is.
    het is nu half 11 en volgens mij al bijna 10 x geweest..

9. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Heel herkenbaar! En onze wc beneden wordt gedaan (nieuwe pot, Tegelen enz. Dus moet nu steeds naar boven :(;)

10. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Ja ik laat het morgen of overmorgen even controleren mijn urine. Maar gelukkig ben ik dus niet de enige :D.

Oh als je iedere keer de trap op moet, lijkt me helemaal niets!

11. mandy5389

mandy5389 Lid

4 dec 2014
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook herkenbaar hoor.
    ben nu 32 weken zwanger en heb dagen erbij zitten dat ik net zo goed op de wc kan blijven zitten.

Die kleine ligt af en toe zo op mn blaas te drukken.
    dan denk ik dat er 3 liter uit moet en zijn het 5 druppels.

Hier ook meerdere malen laten testen op blaasontsteking maar ik heb het nooit.

Deel Deze Pagina