Hello! Ik vind mijn zwangerschap op dit moment maar raar.. ik slikte de minipil ivm borstvoeding. Op 1 dec 2019 voor het laatst ongesteld geweest. Daarvoor was mijn cyclus niet wat het was en werd ik om de 11/12/13/14 dagen ongesteld. Ik werd niet meer ongesteld dus ging ik er vanuit dat het weer 28 dagen werd. Toen mijn ongesteldheid uit bleef ben ik gaan testen op 2 januari 2020 en ja hoor een lichte streep. Op 4 januari 2020 een clearblue test geprobeerd en stond er 2/3 weken. Er van uit gegaan dat ik deze week 7+ weken zou zijn, ben ik naar de verloskundige geweest. De verloskundige kon bijna niet zien, maar ze zag wel wat kleins bewegen. Zij schatte het dus op 6 weken... Ik twijfel er erg aan. Maar voel me 100% zwanger. Supeeeer misselijk! En vermoeid. Iemand het zelfde meegemaakt? Liefs!
Ik had net een opmerking geplaatst. Sorry, ik had je verhaal verkeerd gelezen. Ik heb geen ervaring hiermee.
Ja ik, soort van! Mijn cyclussen zijn altijd meeeega random dus wij kunnen nooit specifiek op die en die dag vrijen omdat ik dan weet dat mijn eisprong is. Dus elke keer als ik een positieve test in handen had heb ik de vk gemaild en dan konden ze het ongeveer schatten. Bij ons zoontje zagen ze niks, ook niet een week later. Dus ik moest me voorbereiden op een mk oid. De week daarna 2x bloed laten prikken en daaruit bleek dat mijn hcg wel steeg, dus als een gek naar het ziekenhuis want dan was het misschien buitenbaarmoederlijk (omdat ze op de echo 2x niks gezien hadden). Lang verhaal kort; in het ziekenhuis was een mooi klein mensje te zien met een kloppend hartje! En die is momenteel heerlijk met de blokken aan het spelen Dus ik wil je geen valse hoop geven ofzo, maar het kan heel goed zo zijn dat ze het kindje nog niet (goed) kunnen zien. Wanneer is je volgende echo?
Oh wauw! Ja bij mij zagen ze iets heel kleins.. Er van uitgaand dat het de kleine is. Over 2 weken dan zou ik 8 weken moeten zijn, mag ik weer komen kijken. Ik ben benieuwd!