Nieuwe info! Werd gebeld door de vk. Ze hadden gynaecologen overleg gehad en mij hierin ook besproken. De gyn dacht aan een vleesboom maar vond het ook nog niet heel spannend. Als ik wilde mocht ik langskomen voor hun beoordeling. Die uitnodiging sla ik niet af! Wat denkt iedereen toch mee met ons hè.
Lief dat je reageert! maandag bij de gyn geweest. Twee grote bloedstolsels te zien. Lijken geen risico voor de zwangerschap te vormen en baby doet het prima. Hij wenste mij een goede zwangerschap en hoefde pas terug te komen bij flinke bloeding(en). Gisteren officiële termijn echo gehad bij de vk. Zelfs 2 dagen vooruit gezet. Ook zij feliciteerde mij en vond het niet zo spannend allemaal. Ik heb wel een gevoelige buik en verlies vandaag slijm met bloedverlies. Dus gewoon iets rode afscheiding zeg maar. Dat had ik maandag ook maar dinsdag en gisteren weer geen druppel..
Wat naar dat je nog steeds bloed verliest maar fijn dat de baby toch goed blijft groeien! Hopelijk stopt het bloeden ook snel!
Eng hè dat bloeden. Hier ook nog steeds, ook een stolsel verloren na de inwendige echo. Maar kindje doet het prima. Fijn dat je kleine goed groeit!!