hoi allemaal wie kan mij helpen ik ben sinds zaterdag weer heel erg misselijk en heb er sinds gister ochtend een keiharde buik bij en als je me buik aan raak doet het heel erg veel pijn me eten komt er allemaal weer uit en drinken kan ik maar kleine beetjes wie ken dit of weet wat het is groetjes
blijft je buik zeer doen, en echt hard zonder te ontspannen? of ontspant je buik tussendoor wel? als je baarmoeder echt keihard blijft zonder tussendoor te ontspannen moet je echt je vk bellen meid...en niet gaan afwachten naar ervaringen van andere hier want de 1e vrouw is de andere vrouw niet.... succes
Zou hier toch eens over bellen met dokter. Normaal zou je buik toch ook terug zacht moeten worden. Het kan toch nooit kwaad om even te informeren. Veel succes. Knuffel Fientje
dank jullie wel ga ik gelijk ff doen hij blijf hard ondanks een warme douche of ontspannen en als ik me buik maar zacht aan raak dan lijkt het wle alsof hij uit scheurt ofzo echt een rot gevoel dank jullie wel
Nou hopelijk niet! Wacht nog maar even 2 weekjes daarmee, of langer Neem een warm bad en als het aanhoudt moet je toch echt je verloskundige of gyn. bellen.
Ik herken je verhaal! Zo voelt de mijne ook sinds twee weken. Ook dat misselijke gevoel weer enzo.. Ik heb eergisternacht echt een 'valse' start gehad met veel voorweëen e.d. ..Volgens de VK is het een voorbereiding van je lichaam op de bevalling. Mocht je hele erge andere klachten krijgen als sterretjes zien, een hoge bloeddruk en een band over je buik heen voelen, dan moet je echt bij je VK aan de bel trekken dit zou dan mogelijk een beginnende zwangerschapsvergiftiging kunnen zijn.. Daar waarschuwde de VK mij voor.
Ja ik zou ook de vk bellen. Dan weet je ook zeker wat eraan de hand is. Wij kunnen alleen maar gokken. heel veel succes en houd ons op de hoogte.
hoi ik heb met mijn vk gebeld en haar antwoord was ga maar op de bank zitten met een kop thee en een filpje vind het een beetje een rot antwoord want ik ken er nix mee en het ergste is dat ik niet eens thee lust ze zeg dat ik me te druk maak maar ik deo al vanaf mijn 30e week helemaal nix anders dan puzzelen en boeken lezen dus dat lijkt mij niet volgende zwangerschap maar een andere vk.....
raar antwoord eerlijk gezegd als jouw buik (lees baarmoeder) echt continue keihard blijft zonder te ontspannen, en hij echt heel erg zeer doet als je die aanraakt kan er wel eens iets anders aan de hand zijn waarvan je het eigenlijk niet wil weten (vandaar dat ik het eerder ook niet schreef).... maar jouw vk vindt ik best wel laconiek om te zeggen dat je je maar neer moet zetten met een koppie thee en een filmpie dat wat jij hebt (tis natuurlijk verschrikkelijk als het zo is) kan ook een loslatende placenta zijn....vaak gaat dit ook gepaard met bloedverlies, maar dat is zeker niet altijd het geval.... maar goed ik heb nog steeds niet van je gelezen of je baarmoeder echt aan 1 stuk door keihard blijft of dat hij tussendoor ook nog ontspant... ontspant je baarmoeder wel tussendoor dan is het waarschijnlijk toch een teken dat je iets rustig aan moet doen.... http://www.merckmanual.nl/content.html?alinea=3110&redirectnext=1&redirect=1 http://www.toddler.nl/content/articles/loslatende_placenta.php ik wil je echt niet bang maken maar vindt toch dat jij zelf wel kan aangeven of genoemde symptomen op bovengenoemde site van toepassing zijn bij hetgeen jij voelt.....
Sjonge jonge wat een belachelijk antwoord zeg van je verloskundige! Maarja zo eentje heb ik er ook, dus weet hoe je je voelt. Je kan ze beter niet bellen want een duidelijk antwoord op je vraag krijg je toch niet. Ik zou me niet af laten schepen meid, als je er morgen nog steeds last van hebt zou ik weer bellen en erop staan dat ze naar je kijkt!
je moet natuurlijk zelf weten wat je doet meid, maar ik weet wel van mezelf dat als ik de klachten had van wat jij nu beschreef, en ik een antwoord kreeg zoals jij die hebt gehad, ik me zou melden bij de EHBO met dezelfde klachten maar dan erbij dat ik ook dacht bij het verlaten van een toiletbezoek wat bloed te zien (misschien niet helemaal netjes maar goed) waarschijnlijk nemen zij je wel serieus en zullen ze ongetwijfeld voor de zekerheid een echo doen...... maar goed jij bent mij natuurlijk niet en nogmaals ik weet natuurlijk ook niet of je "harde buik" in de tussentijd wel ontspannen is geweest of totaal niet... succes en idd laat je aub niet afschepen...liever 1x te veel bezorgd en nagekeken, dan 1x te weinig... liefs smoekie
Ja, ik zou er eerlijk gezegd ook niet gerust in zijn. Die VK van jou die zou ik gewoon in de boom hangen; haar antwoord trekt op niks. Zou als ik van jou was naar het ziekenhuis gaan en daar een controle laten doen; zeker omdat je zegt dat het gevoel niet over gaat na een warm bad. Ik geef Smoekie volledig gelijk hoor; maar jij moet natuurlijk nog altijd zelf beslissen, wij kunnen je enkel maar raad geven. Knuf Fientje