9 weken zwanger en de baarmoeder al voelbaar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door engel25, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engel25

    engel25 Actief lid

    29 jun 2007
    205
    0
    0
    Ik ben nu 9 weken zwanger van de derde. Ik ben met 6 weken naar de verloskundige geweest, ze voelde toen of mijn baarmoeder al boven mijn schaambot uit kwam en dat was zo. Ze vertelde dat ik zeker al 12 weken zwanger moest zijn. Een week daarna heb ik een echo gehad en bleek toen dus gewoon 7 weken te zijn.
    Wie herkent dit?
    Nu met 9 weken voel ik echt iets hards in mijn buik, soms al een harde buik...
    Wie heeft dit ook?
     
  2. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik had met 9 weken dat ik zelf dacht dat ik mijn baarmoeder al boven mijn schaambot uit voelde komen.. vroeg toen aan vk bij intake of ik dan niet al 11 of 12 weken moest zijn, maar zij zei dat dat niks betekende. je kan ook met 12 weken de baarmoeder er nog niet boven uit voelen. zeker bij een derde zou het prima kunnen dat je m al voelt zonder dat je al 12 weken bent volgens vk..
     
  3. Watervrouw

    Watervrouw Actief lid

    19 apr 2007
    178
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Rotterdam Nesselande
    Bij mij was het verleden week ook al te voelen en toen zet ik net in mijn 1oe week!
     
  4. engel25

    engel25 Actief lid

    29 jun 2007
    205
    0
    0
    Ja maar dan ben jij zwanger van een 2ling. Klinkt al logischer als met 6 weken te voelen van eentje.
    Gefeliciteerd trouwens!
     
  5. Watervrouw

    Watervrouw Actief lid

    19 apr 2007
    178
    0
    0
    Adm. medewerkster
    Rotterdam Nesselande
    Ja dat is ook wel weer zo ja :(
    Thanks meis! :D
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Mijn baarmoeder groeit ook achterlijk hard.
    Vanaf 10 wk ook al harde buiken.
    Ik denk dat het per persoon gewoon verschillend is. Fijn dat alles verder wel goed is!
    Elmo
     
  7. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi engel
    Mijn VK dacht toen ik 7 weken was ook dat ik al 10 weken was want ze voelde mijn baarmoeder ook al .... Tja is mijn 1e dus weet ik veel
    ik blij ! joehoe sneller bij de 12 weken
    Echo gehad maar ik ben toch echt nu pas 10 weken en dit is 3 weken later .....
     
  8. Kimmies

    Kimmies Actief lid

    9 mrt 2007
    205
    0
    0
    ik dacht dat ik t van de week een keer in de ochtend voelde, maar nu al weer minder.

    Ik vraag me eigenlijk ook af hoe harde buiken voelen?!
     
  9. engel25

    engel25 Actief lid

    29 jun 2007
    205
    0
    0
    Dan voelt je baarmoeder helemaal gespannen, je voelt een harde bal (nu nog balletje) onder in je buik. Ik heb het vooral na de sex en als ik snel de trap opren of op de fiets zit.
     

Deel Deze Pagina