Ik had vrijdag al ongesteld moeten zijn en zo voelt het ook, maar de bloeding mist alleen. Ik ben in de middag licht misselijk en heb een vol gevoel in mijn onderbuik. Mijn broek irriteert me, alsof ik ineens te veel gegeten heb. Zo voelde het ook de eerste keer. Nu ben ik een beetje ongeduldig Vanaf welke dag zijn die tests zeker?
In principe op de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Dus jij zou er zeker een test tegen aan kunnen gooien. Succes!
Meid je kunt al lang testen!! Ik raad de kv 2 voor 5 aan. Die zijn makkelijk in gebruik en betrouwbaar. Haha, ik had als ik jou was echt niet zo lang kunnen wachten met testen hoor. Dus HUP.....snel naar de Kruidvat!
Tja... die is 3000 km. van mij verwijderd Ik ga wel naar een apotheek dan. THX voor de snelle antwoorden!
oo haha zie idd dat je in 't buitenland woont! Nou ja, dan maar even naar de apotheek he! Succes hoor! o ja die van Clearblue MET indicator schijnt ook erg fijn te zijn! x
Ik had een dag voor NOD al een positieve test, van verschillende merken. Denkt dat het verschilt per vrouw.
Het was iig positief, maar ik had Predictor gekocht en las dáárna pas nog eens het forum. Blijken die juist soms vals positief te zijn. Heb ik weer...
nou als ie duidelijk posi was, dan kan je er op vertrouwen dat het klopt hoor! GEFELICITEERD!! alleen als je een heel vaag lijntje hebt, zou dat kunnen betekenen dat het een valse posi is, maar daar gaan we gezien het uitblijven van je ms en je kwaaltjes gewoon niet van uit, jij bent heerlijk zwanger!
Nou, het is handig dat ik bij huisartsen werk. Ze moeten het toch op een gegeven moment weten ivm verlof en ik heb zo´n dokters test meegekregen. Morgenochtend dus nog een keer
Gefeliciteerd, geweldig!!! En wat schattig dat je na een paar dagen na je NOD pas afvraagt wanneer je kunt testen. Veel meiden hier testen soms al wel een week voor hun NOD (ik ben er ook eentje van :S) xxx meid geniet ervan xxx