9 weken zwanger en helemaal geen symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jarina, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Hallo dames,

Morgen ben ik 9 weken zwanger en ik heb helemaal geen symptomen. Niet moe niet misselijk helemaal niks. Dit baart me echt zorgen. 95% van de vrouwen zijn toch in de zwangerschap misselijk. Hebben nog meer dames gehad dat ze geen symptomen hadden of pas later in de zwangerschap?

xx

2. mariekevegt

25 feb 2011
    33
    1
    0
    nee hoor! ik had ook helemaal nergens last van!
    ideaal! ;)
    bij mij kwam dat ook veel later rond 14 15 weken begonnen de eerste kwaaltjes en maar dat was ook zo weer weg.. en als ik dus andere mensen hoor over hoe misselijk ze zijn en andere kwaaltjes kan ik alleen maar van geluk spreken!

dus je hoeft je geen zorgen te maken hoor! en voor je het weet is het voorbij!
    geniet er dus maar van zolang het nog kan ;)

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meis,
    Ik ook niet misselijk hoor,ook niet erger moe..
    Wel grotere borsten en gevoelige tepels,en verkouden (is ook een teken ivm opzetten slijmvlies) maar hier ook niet de standaart klachten dus..
    Maar voel je echt helemaal niets?Ik voel geen echte klachten maar mn lichaam veranderd wel zichtbaar..
    Hopelijk heb je snel echo en duidelijkheid!

4. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Nee ik voel echt helemaal niks. Ben wel verkouden geweest maar dacht meer aan een klein virus. Het is dat ik een positieve test had anders zou ik het niet geloven. Woensdag heb ik een echo en ik hoop echt dat ik goed nieuws krijg ben zo bang dat het hartje niet klopt oid. Ik weet dat ik zo niet mag denken maar wij hebben er 13 maanden over gedaan om in verwachting te mogen raken

5. Iefie

Iefie Niet meer actief

Ik had ook nauwelijks klachten en kon ook moeilijk geloven dat ik echt zwanger was. Toen ik zo onzeker werd heb ik een pretecho gedaan met 9 weken en zag toen een piepklein wezentje met kloppend hartje. Wat een opluchting en zo mooi! Na de bevestiging dat ik écht zwanger was kwamen ook de klachten ;) Zou me nu echt niet te ongerust maken! Het wel of niet hebben van klachten zegt echt helemaal niets!

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet zeggen dat ik ook niet misselijk ben. Af en toe zo'n vlaag maar ik hang echt niet iedere ochtend boven de wc. Tot nu toe 3x moeten overgeven maar dat was o het moment dat ik mijn tanden aant poetsen was en me al niet goed voelde. Als je zo al n iet snel over hoeft te geven zal je dat tijdens de zwangerschap ook niet snel hebben denk ik.

Misschien heb je ook wel kwaaltjes die je niet meteen aan de zwangerschap koppelt. Zo was ik in het begin erg duizelijk en had ik last van maagzuur.

7. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nergens last van gehad en had dezelfde onzekerheid als jij nu hebt. Ik had echt zoiets van "dat hoort er toch bij?" Ik heb zelfs nog een keer een test gedaan toen ik 8 weken was ofzo, om te kijken of het echt nog wel zo was. Overigens is het niet 95% maar 75% van de vrouwen die misselijk worden tijdens de zwangerschap, maar nog steeds wel een heleboel dus. Ik ben echt geen een keer misselijk geweest, ook niet moeten overgeven. Wel had ik een paar keer dat ik me 's avonds een beetje weeïg voelde, maar dat was echt maar iets van 4 keer ofzo. Dus ja, het kan echt, en eigenlijk boffen we gewoon enorm!

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hier ook geen kwaaltjes hoor. Wel gevoelige borsten in het begin. Het is dat de test zwanger zei. 'S avonds heel soms een weeïg gevoel gehad alsof ik te weinig had gegeten. Maar inmiddels toch echt 15 weken zwanger. Wel had ik weken lang last van bloedverlies, dat stelde niet echt gerust.

9. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    hoi, hier nog iemand die totaal geen zwangerschapskwaaltjes heeft gehad! Ook die moeheid die bijna elke zwangere vrouw ervaart, heb ik nooit gehad.

Ben nu ruim 33 weken zwanger en nog steeds nauwelijks klachten! Ook met de moeheid valt me alles reuze mee, en ik kan echt werkelijk alles nog.

Dus, geniet er lekker van!!

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Met 9 weken had ik ook nergens last van. Week later wel :D

11. Flowers

Flowers Actief lid

16 aug 2010
    300
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook ik heb bijna geen symptomen. Alleen de eerste weken pijnlijke borsten en that's it. Ook ik was best onzeker en begon 'm 1 dag voor onze 1e echo behoorlijk te knijpen. Maar zodra ik ons wondertje met kloppend hartje zag, was het genieten geblazen.

Ik ga morgen volop voor je duimen meid. Probeer je niet al te veel zorgen te maken. Kom je ons vertellen hoe de echo is geweest?

12. alexandramarina

12 okt 2010
    38
    0
    6
    Vrouw
    MBB'er in de screening
    Zwolle
    Heb ook weinig last van symptomen. In het begin vooral vermoeidheid en pijnlijke borsten gehad, maar dit neemt nu een beetje af (of ik ben er al aan gewend). Misselijkheid bij vlagen maar door kleine beetjes te eten en tussendoor sultana te eten is het best vol te houden. Morgen voor mij ook de eerste echo en ben echt best onzeker of het allemaal wel goed is. Gewoon omdat ik zo weinig merk. Hoop echt dat alles goed is.

13. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Ik probeer me niet al te veel zorgen te maken, ook al zal elke vrouw dit hebben. Ik laat jullie vanavond zeker weten hoe het is gegaan. Moet vanavond om 20.15 uur en dat duurt een uurtje. Alvast heel erg bedankt voor de reacties.

14. alexandramarina

12 okt 2010
    38
    0
    6
    Vrouw
    MBB'er in de screening
    Zwolle
    Ondanks dat ik weinig symptomen heb, ben ik toch echt zwanger. Op de echo vanochtend was duidelijk een kloppend hartje te zien en daardoor viel er echt een last van me af. Mag dus eigenlijk blij zijn dat ik zo weinig klachten heb. Dus symptomen zeggen niet alles....

15. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Hier ook niets van symptomen. Al zegt mijn vriend wel dat ik verschrikkelijke moodswing had in het begin haha :D

16. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ik wil je gerust stellen, want ik had bij alle zwangerschappen ook geen kwaaltjes, zelfs niet bij de meerlingzwangerschap.

17. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Hallo lieve mensen..

Ik heb vanavond de echo gehad.. Alles zit goed!! Het hartje klopt en ik ben 9 weken en 2 dagen zwanger.. Uitgerekend op 12-12-2011.. Heel erg bedankt voor jullie geruststellende berichten.

18. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Ik had ook nergens last van..alleen beetje gevoelige borsten..zegt allemaal helemaal niks!

19. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid

Maak je niet al te druk, dat deed ik ook maar ik heb ook nergens last van (gehad). Niet misselijk, niet moe, dat begint nu eigenlijk pas echt te komen.....
    Mijn borsten deden geen zeer en groeiden niet explosief, en nu nog heb ik maar weinig klachten.

Wordt alleen misselijk van pindasaus, dus die eet ik effe niet, en heb beetje last van mijn bekken.

Geniet van je zwangerschap

20. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook niet misselijk geweest, maar wel moe, vreselijk moe!

Deel Deze Pagina