hallo.. ik ben nog niet eens halverwege mijn zwangerschap en merk dat ik nu savonds al last krijg van vocht in mijn voeten vasthou. is dit niet een beetje vroeg? en kan het kwaad of niet? rond welke week kregen jullie last van t vochtprobleem?
Heb sinds afgelopen weekend last van vocht vasthouden vooral met warm weer .. voor mij in week 24 dus Weet niet of dit kwaad kan volgende week eventjes met de verloskundige bespreken .. Heb op het moment geen vocht in de voeten probeer ze ook zoveel mogelijk hoog te houden
Bij mijn 1e zwangerschap had ik dat ergens rond de 20e week al. Deze zwangerschap pas later, vanaf het warmere weer.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik het pas ergens op het laatst.. nu heb ik er sinds het warme weer al last van.. week of 21 a 22 dus, best balen
Bij mij hetzelfde als Antje77. Bij de 1e zwangerschap vanaf 20 weken en deze zwangerschap sinds een paar dagen (dus rond de 26 weken). Bij mij kon het toen geen kwaad, had verder geen hoge bloeddruk, kwam echt door het weer.
Nou ik had dit weekend al olifantenpootjes met dat warme weer! En was toen net 13 weken! heeft veel met het weer te maken hoor, bij mijn 2e had ik er helemaal geen last van, ben ik jan bevallen...
Ik heb het ook sinds afgelopen weekend en ben nou net over de helft.. Ik vondt het ook al raar, dacht dat het een kwaaltje was van dat je op het laatst loopt.. Gr. Carlien
Ik hou nu sinds een week vocht vast en mijn trouwing zit ook wat strakker.gek genoeg ben ik wel een kilo afgevallen.
ik had er al last van sinds een paar weken maar eergister had ik ook olifantenpootjes mijn man schrok ervan! nu is het een beetje minder maar nog steeds kun je echt duidelijk zien dat er vocht in mijn voeten zit
Probeer je nieren eens even te ontzien. Heel veel water drinken (even niets anders), weinig tot geen zout en weinig tot geen suiker.
Klopt! Ik hield met 17 weken al behoorlijk wat vocht vast en had 's avonds als ik de hele dag had gestaan echt dikke enkels. Toen ben ik op mijn vocht en zout gaan letten en inmiddels heb ik al weken geen dikke enkels meer gezien!