hoi allemaal, ik maak adrukken van jullie buiken dit is een voorbeeld die ik heb gemaakt ik doe dit in den haag en omgeving, voor meer info of voorbeelden kan je contact met mij opnemen via melanie070@hotmail.com de prijzen zijn al vanaf 145,- heb je vragen stel ze gerust. gr melanie
Ik vind deze heel mooi, beter dan die standaard gipsafdrukken die je normaal ziet. Maar ikzelf zou niet weten wat ik ermee moest.
Mooi hoor vooral de eerste met de handen erbij wat een werk zeg, ik heb mijn gibsbuik zelf gemaakt vond ik erg leuk om te doen vooral het knutsellen erna maar leuk dat je het professioneel doet ik hoop voor je dat een hoop mensen reageren. Hier even een foto van die van mij.
Ik vind ze erg mooi, wel een vraag het bekleden met mozaiek doe jij dat dan zelf of doet de zwangere dame dit ?
tot nu toe heb ik het voor de dames gedaan maar het is ook mogelijk om alleen de afdruk te maken en dan kan je eventueel bij ons de tegeltjes kopen en het zelf mozaieken. de meeste dames hebben het nog nooit gedaan en als je meer ervarig hebt wordt het resultaat wel mooier.