Hallo, Wij zijn opzoek naar een goede babyfoon zonder camera. Welke raden jullie aan? hij moet niet storen en ik hoef de kinderen hier uit de buurt er ook niet op te horen. Alle adviezen zijn welkom! Ohwja, het is ook wel fijn als hij even zonder stroom kan, als dat mogelijk is.
Mag ik vragen waarom je een babyfoon zonder camera wilt? Ik heb er ook een zonder camera en heb daar erg spijt van. Ik had er liever 1 met gehad dat zou me heel wat ritjes hebben gescheeld.
Wij hebben een Philips Avent zonder camera en deze.nu 2 weken.in.gebruik. Hij vangt heel.nauwkeurig elk geluidje op en omdat het dect is hoor je ook geen buurkinderen. Ik ben heel tevreden en mis de camera niet. (een baby ligt vaak doodstil dat zelfs als ik boven de wieg hang ik niet altijd kan zien of hij.nog ademt dus laat staan op een camera. Wij hebben een scd525
De philips heb ik ook idd. ben er erg tevreden over maar met camera was toch iets makkelijker geweest. Voor een baby heb je het ook niet echt nodig maar als ze wat groter zijn wel. wel of geen speen? gedraaid of zit in bed? stil maar slaapt ze wel? allemaal dat soort dingen.
Wij hebben de alecto dbx 88 eco. Een heel fijn ding en kan zonder stroom. Maar ik heb er ook spijt van dat we er een zonder camera gekocht hebben, Loop tig keer heen en weer.
https://online.kruidvat.nl/product/62771-76191/AlectodectBabyfoon.html Bevalt hier prima. Af en toe zou een camera best fijn zijn maar de eerste maanden sliep ze continu in mijn buurt en s nachts slaapt ze bij ons.
Ook een Philips avent, toch zijn wij overgestapt naar de Luvion met camera en dat bevalt ons nog beter!