Wat zegt zijn moeder hier nu van, dat haar zoon zijn zwangere vriendin eventjes dumpt? Mee eens. Ik ben wel benieuwd hoe hij zou reageren als je aangeeft er voor te kiezen het kindje te houden. Ik snap dat wel. Hij heeft je gedumpt, maar dat ging zo abrupt en onverwachts... wie zegt dat hij je volgende week niet weer op z'n blote knieën smeekt hem terug te nemen? En dan over 2 maanden jou weer dumpt? Klinkt goed. Moet je ook zeker als eis stellen. Met therapie lijkt me dat hij dit nog wel los kan laten. Zonder therapie niet.
Ik zou zeker niet met hem gaan samenwonen, want stel voor dat hij jullie weer eens beu is, waar wil moet je dan naartoe met 2 kinderen? Geef je huisje niet op. Kies voor jezelf, je zoontje en de kleine in je buik. Ik spreek uit ervaring, mijn ex heeft mij zwanger (bewuste keuze) op straat gezet en nooit meer naar mij en zijn zoontje omgekeken.
Je zegt wel van de rest roept alleen maar van dumpen die kerel....maar hij heeft je wel aan het denken gezet om abortus te plegen. Vind het dan ook niet zo gek. Maarja....en als hij zegt het is MIJN huis....dan vind ik ook niet dat hij jou dan als zijn gelijke ziet. Maar dat is mijn mening. Ik hoop voor je dat de therapie gaat werken. Is wel een goede stap inde goede richting. Wens je al goede toe.
nou sorry hoor, maar open je ogen ff!! het gaat om je kinderen he niet om die vent, denk je daar wel aan??
Beste kiki, Ik begrijp hoe moeilijk je het hebt en dat je eindelijk een keer een gezin wil hebben. Ook snap ik dat het ondragelijk is en je moeder je liever een gezin toewenst. Maar nu moet je al die gedachtes opzij zetten, en echt aan je kids denken! Je hebt ook met hun een gezin en die wondertjes die je zoveel liefde kunnen geven. Zij hebben jou het meest nodig. Ik weet zeker dat je een sterke en lieve moeder bent. zorg dat je in je eigen huis blijft en laat je ex vriend maar even. Wees niet bang dat hij straks zal vechten om je kind. Gewoon niks regelen voor hem, als het hem toch niks uitmaakt bedoel ik dan. Het is goed om nu relatietherapie te volgen voor hem helemaal! Dat heeft hij echt nodig. Maar geef je eigen veilige plek voor je zoon en jullie niet op. Houd het dan voorlopig op een lat relatie als hij je weer terug wilt. Heb je vriendinnen met kids om eens lekker mee te praten en uitjes te doen? En praten met een pshycoloog kan je ook sterker maken. Nogmaals ik begrijp hoe moeilijk het is maar met de tijd zal het beter gaan en zal je alles anders gaan ziene. U Ik heb ook 2 jaar lang sinds me zoon er is ruzie met me man gehad. Kwam ook verbaal agressie uit. Bij ons ging het dan om zijn familie die tot het uiterste gingen om ons uiteen te krijgen Bijvoorbeel schoonzus die mij aanviel toen ik 7maanden waszwanger
Ik kreeg de tekst er niet helemaal op. Maar had dus steeds ruzie met mijn man, en liet mij en me zoon door hem verwaarlozen. Tot ik dacht, dat ik mijn eigen zoon hierdoor verwaarloosd hebt, want hij is belangrijk. K heb me man gezegd da ik nu voor mezelf en me zoon kiest. Dus ik hoop dat je er wat aan hebt en wens je veel sterkte! Ps, vrouwen en mama' s zijn de sterkste!
Sorry maar die kerel spoort niet.... die ben je liever kwijt dan rijk. En hij is er al helemaal niet aan toe om vader te worden! Als je bij hem gaat wonen dan is het niet zijn huis meer, maar jullie huis. Hij moet jou als partner willen en je niet als zijn huishoudster zien.
Normaal zou ik zeggen weg van die man die is ongezond... En dit zal ik nu ook zeggen Waar ik wel van verschiet is dat jou eerste reactie is om een punt achter je zwangerschap te zetten...Ipv je relatie. Kunnen mijn hormonen zijn dat ik nu even fel doe maar ja ik ben Tochwel teleurgesteld in die redenering van je en het niet inzien wat echt het probleem is.
Sorry.. dit klinkt als mijn vader. Dit word van kwaad tot erger en dit is ook niet goed voor jezelf je ongeboren kind en al helemaal niet voor je zoontje. Dit gaat echt nog erger worden hoe ik dit lees herken ik dit hoe mijn vader was bij mijn moeder en daarna bij me stiefmoeder. Dus aub.. red jezelf en je kinderen vergeten die lamzak. Voor hem tien anderen. Kies voor jezelf en je zoontje en denk goed na of je je ongeboren kindje wil houden en er alleen voor wil en kan zorgen. Maar als je ook maar enige twijfel heb dan aub niet weghalen. Heel veel sterkte en dikke knuffels!
Lieve meid, Weet je wat jij moet doen samen met je kindjes? Heel hard wegrennen en nooit meer terugkomen, hem geen erkenning geven want dit is zo'n ontzettende foute man, hoe meer jij je best gaat doen, hoe meer hij je zal vernederen, geloof me, uiteindelijk sta jij straks leeggezogen aan de kant. meid, hou je huisje aan en ga alleen verder met je kids.....dit wordt van kwaad tot erger! Heel veel wijsheid meid, jij bent meer waard dan iemand die nu al geen respect voor je weet op te brengen en enkel met zichzelf bezig is, hij is jullie niet waard!!!! xxx
+1 Mijn manlief kan zich ook als een debiel gedragen maar als iemand zo tegen mij zou doen had ik hem al lang een stomp verkocht en toedeledoki gezegt. Echt meis, kies voor jezelf en je kinderen. De juiste man zal jou en je kinderen respecteren, accepteren en lief hebben en je zeker niet zo behandelen!