9 weken zwanger en mijn vriend dumpt me steeds

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door k1ki, 9 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Pff wat een zak zeg!
    Hij hoort nu juist extra lief voor je te zijn je draagt zijn kind!!

Ten eerste je bent zijn huishoudster niet maar zijn vriendin
    Ten tweede je bent zwanger dus kan hij ook wel wat doen.
    Ten derde waar haalt hij t lef vandaan zo tegen je te praten.

Nee zon man zou voor mij helemaal tien keer niks zijn en ik had hem denk ik na die eerste keer al gezegd dat ie op kon hoepelen .

2. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

+1 Helemaal mee eens!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    je zou echt gek zijn als je bij die kerel gaat wonen!! je heb je eigen huisje, wat nou als jullie daar gaan wonen en na een week schopt ie jullie eruit. en dan? dan heb je geen huis meer om naar terug te gaan. o hemelsnaam ga niet bij dat knulletje wonen. en ik zeg knulletje want hij is alles behalve volwassen! kies voor jezelf en beide kids. abortus lijkt een oplossing maar je nieuwe kleine wondertje mag niet de dupe zijn van een onvolwassen zaaddonor. (het naampje 'vader' moet je verdienen)

beeindig deze relatie en kies weer lekker voor jezelf en je kids

4. Olicha

Olicha Niet meer actief

Kiezen voor jezelf, wat jij wil, kan en goed voor je ( jullie) is.

Ik zou op dit moment niet jezelf afhankelijk van hem maken, door bij hem in te trekken. Behoud je eigen plek in ieder geval. Hij oogt op dit moment niet als iemand waarop je kan bouwen.

Verder is het een zeer persoonlijke keuze wat je wil doen met de baby in je buik. Luister naar je hart.

5. k1ki

k1ki Lid

28 jun 2013
    35
    0
    0
    bijna 9 weken geleden kon ik niets fout doen en was ik een prinses en de liefde van zijn leven. En ja, we hebben bewust gekozen voor deze zwangerschap. Zijn moeder zei nog 'ik heb hem nog nooit zo gelukkig en verliefd gezien!'. Dat is nu wel even anders geloof ik.

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Wat een basis om een gezin te stichten pffffff
    Weg bij die kerel maar dat weet je zelf ook wel als het zo lees...
    Sterkte ermee..

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.660
    1.419
    113
    Niet je eigen leven opgeven want ben bang dat hij dan nog veel erger wordt omdat hij dan nog meer macht (denkt) te hebben.
    Ik zou hem snel dumpen en dan maar alleen verder alles beter dan bij zo'n eikel te moetenwonen ;)

8. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vertrouw dit voor geen meter. Lijkt me dat hij je afhankelijk wilt maken van hem, en hij zich dan als monster ontpopt. Die mannen zijn er namelijk. Ik zou het allerminst vertrouwen en zeker je kind(eren) hier niet aan blootstellen.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Iemand die zegt dat het zijn huis is

Weg

10. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Jeetje dat is helemaal zuur dan!
    Lekker de komende tijd in je eigen huis blijven met je zoontje en dan zien of hij bijtrekt. Maar moet eerlijk bekennen dat ik zijn gedrag lichtelijk gevaarlijk vindt. Net of hij nu ineens de baas is, omdat je zijn kind draagt en je bij hem in 'zou' trekken. Komt mensen die ervaring hebben met een slechte relatie waarin mishandeling voor kwam, denk ik wel bekend voor.
    (Nou weet je het van te voren natuurlijk nooit zeker....)

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Je overweegt om je kindje weg te halen dor hem? En dan? Gaan jullie vrolijk verder?

Dumpen die malloot en gaan voor je kindjes!

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

#32 Saskia78, 9 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2013
    Heeft vriendlief niet gewoon last van zwangerschapshormonen...
    Ineens moet hij groot en verantwoord zijn en het goede voorbeeld geven.
    Voorheen kon hij dat aan jou overlaten maar nu heeft hij straks ook ineens verantwoordelijkheden.

Wellicht dat jullie daar eens over moeten praten voor je hem accuut de deur uitgooit?
    Voor mannen is dat toch lastiger heb ik altijd het idee...
    Alsof ze echt altijd dat jochie van 16 zijn gebleven en ineens in 1 dag volwassen. Dat kan natuurlijk niet.
    aanstaande-vaderstress...

Hij doet nu een beetje alsof je de hond bent... Dat lijkt me niet de bedoeling. En ik zou dan toch wel stellen dat hij daar per direct mee stopt.
    Want hij is niet spontaan toen je zwanger werd hernoemt tot Fidel Castro lijkt me.

13. Leanna

Leanna Actief lid

12 apr 2013
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er gaan toch wel allerlei alarmbellen af :(. Hoe lang hebben jullie al een relatie? Zo vreemd dat hij ineens is veranderd...Zeker geen goed teken!

14. Dromertje85

Dromertje85 Niet meer actief

Wat een kl**tzak!!!
    Met zo iemand wil je toch niet verder?
    Jou geluk en het geluk van je zoontje en baby staat voorop hoor meid,laat gaan die gast!
    Hij maakt jou echt niet gelukkig,die kun je echt beter kwijt dan rijk zijn.
    Snap dat het lastig is omdat je zwanger bent maar hij mag jou dan wel eens met respect gaan behandelen!
    Je bent zijn slaaf niet!!!!
    Niemand heeft het recht jou zo te behandelen,helemaal niemand.
    Kies voor je kindjes meid,die gast gaat jou/jullie echt niet gelukkig maken

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Weg weg en nog eens weg!!!!!

Absoluut geen stabiele omgeving voor kinderen! En misschien zelfs niet veilig? ????

NOGMAALS WEGWEZEN!

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Vertrekken en wel nu!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je hebt als moeder een verantwoordelijkheid tegenover je kinderen....als je bij zo`n man gaat wonen alleen omdat je niet alleen kan zijn...vindt ik dat heel erg onverantwoordelijk sorry...

18. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Dat dus....

Jeetje denk je serieus na over een abortus voor HEM?

19. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Meid, (TS) ik heb ook zo'n ex gehad. Zo lui als het maar zijn kan. Nooit helpen in huis, zelfs al vroeg ik: wil je alsjeblieft even de was in de wasmand doen? was het al te veel (deed hij dus ook niet). Veel van mijn geld uitgeven aan leuke dingen voor de auto en ondertussen te beroerd zijn om een extra zaterdag te werken :x

Kies voor je kids, en wegwezen!! Die luie donder is het niet waard!

20. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Wat raar dat hij opeens zo anders doet. Is er niks gebeurt waardoor hij nu veel stress heeft en er niet goed mee om kan gaan? Probeer maar eens een gesprek met hem aan te gaan en leg hem uit dat je op deze manier niet verder wil en dat je anders gewoon blijft wonen waar je woont.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je liever niet weer alleen kindje wil opvoeden,lijkt me zwaar. Wees niet te streng voor jezelf ook al kies je om deze zwangerschap te verbreken wil dat niet zeggen dat je nooit meer voor kinderen kan gaan. Kies voor jouw geluk! Heel veel sterkte!!!

Deel Deze Pagina