Vandaag is mijn nod. Zie het wel, maar wil graag even de bevestiging van jullie. Kan het gewoon niet geloven na alles wat er is gebeurd!
Ik zie idd ook een streepje maar ik vind m heel erg dun! Lijkt wel een penstreepje... is dit de enige test die je gedaan hebt?
Ik zie de streep ! waarschijnlijk zullen mensen zeggen dat deze test niet betrouwbaar is maar bij mijn dochter testte ik er gewoon positief mee en dat klopte ook nog ! zou morgen nog eens testen of overmorgen
Zou alleen nog niet te vroeg juichen want dan kan het alleen maar tegenvallen.. vind m nog niet echt super positief eigenlijk.. echt heel dun
zie m hier wel duidelijker op alleen vind m echt heel dun... denk niet dat dat zo hoort.. maar heb ook helemaal geen ervaring met deze testen. hoelang na het testen is deze foto gemaakt? En na hoelang kwam het streepje? Zou morgen ochtend nog een testje van kv doen
Streepje stond er eigenlijk binnen een paar seconden en heb toen gelijk foto's genomen. Zal nog even een andere test doen.
Jaa ik herken de penstreepjes omdat die plus testen van de kruidvat die ook altijd geven bij mij... en deze lijkt er ook op.. alleen niet van hetzelfde merk dus durf er niet veel over te zeggen. Ben benieuwd naar de andere test.. zowieso morgenvroeg een nieuwe doen!
Hier staat ie inderdaad duidelijker op en lijkt ook meer op een echt streepje! Morgen nog een testen! Spannend!
Dat die testen nog verkocht worden. Pffff Vind je laatste test wel een mooi roze streepje maar met in het achter hoofd dat zelfs kraanwater er mee positief test durf ik je nog niet feliciteren. Hoop morgen op een andere test ook 2 streepjes!!