29 weken en steken in buik en vagina

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

ben nu iets meer dan 29 weken, maar heb vanmiddag ineens zo steken in m`n buik hoogte van m`n navel en dan opzij. Ook in m`n vagina.. Wat kan dit zijn?
    Volgens mij geen harde buiken want m`n buik is wel soepel.

herkent iemand dit?

bedankt groetjess Danielle

2. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Voelt het als een steek in je milt die je kunt hebben als je te hard gelopen hebt?
    Zo voelt het bij mij tenminste, die steken in m'n buik.
    En in mijn vagina heb ik soms een steek alsof er iemand met een speld mij daar zit te prikken! :confused:

Ik ben trouwens 25 weken zwanger.

Groetjes,
    Hanna

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja klopt zo voelt het wel een beetje. alleen dan niet op de plek van de milt maar naast je navel zeg maar meer aan de rechterkant. Deed echt vet zeer!

Idd spelden prikjes in m`n vagina.. zou dit tekenen van indalen kunnen zijn?

Kindje lag wel met het hoofdje in m`n bekken, maar was nog niet ingedaald, zou ook wel vroeg zijn toch?

Groetjes Danielle

4. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ik hebook zoiets gehad, vreselijke steken in de lies en zijkant buik. Bleek bandenpijn te zijn. hier kan men serieus erg veel pijn van hebben! na een paar dagen was het weer weg, had ook echt buikpijn boven mijn schaambotje dacht eerst aan een blaasontsteking... was het dus niet. de pijn trok bij mij ook in mijn onderrug. heb nu een babybelt gekocht voor meer steun en let op mijn houding, helpt echt!

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ja dit zijn indalings pijnen!
    ik had ze mijn vorige zwangerschap ook en deed mega pijn!
    is niet te vroeg trouwens

Deel Deze Pagina