Weet even niet waar ik dit moet plaatsen, maar ben gisteravond zo ontzettend geschrokken. Kan er nu nog slecht van slapen. We gingen met mijn ouders en onze 2 dochters een 3D echo laten maken en het was echt allemaal hartstikke mooi. Ben alweer verliefd geworden 💕. Maar tegen het eind van de echo werd ik niet lekker. Had het al een paar minuten, maar dacht gaat wel over. Toch maar aangegeven en uiteindelijk flauwgevallen. Waarschijnlijk door druk op een ader. Dat was niet het ergste, 2 minuten later viel mijn dochter van 7 ook ineens flauw. Lag ineens op de grond. Wat is dat ontzettend naar om te zien. Direct met haar naar de HAP gereden, want ze bleef ook heel flauwtjes. Ze was ook al heel de dag niet helemaal fit en daardoor slecht gegeten, maar leek wel weer te gaan. Verder geen oorzaak gevonden, maar moeten haar wel in de gaten houden. Wat een bizar toeval zeg. Binnen een paar minuten allebei flauwgevallen. Was een hele vreemde gewaarwording. Maar jeetje, wat er dan allemaal door je hoofd gaat. Ik was zo bang om haar kwijt te raken. Heb ook zo gehuild daarna pff. Verder geen vragen ofzo, maar moest het gewoon even kwijt hoor.
Jeetje kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Misschien is zij ook wel geschrokken dat jij flauw viel en is het een soort actie reactie. Het is overigens niet gek dat ze daarna wat flauwtjes bleef. Dat zie je vaak na een collaps (flauwvallen)
Oh nee, allebei ook gewoon. Dat is echt niet leuk, vooral als je je kind ook zo ziet flauwvallen. Een grote knuffel.
Oh bah snap dat je geschrokken bent en je verhaal even kwijt moet.. Hopelijk is het eenmalig voor jullie beide! Sterkte
Bedankt voor jullie lieve reacties!! Ben nu gelukkig weer een beetje van de schrik bekomen. Er zijn natuurlijk ergere dingen als flauwvallen, maar bij een kind vind ik dat best wel raar en heel erg vervelend om te zien. Ik ga dan gelijk allemaal nare dingen bedenken wat de oorzaak zou kunnen zijn. Nu is ze gelukkig weer goed opgeknapt en stralen haar oogjes weer. Zijn we toch weer wat gerustgesteld.